سردار مهماندار در نشست خبری تشریح کرد؛

محدودیت‌های ترافیکی تهران در روز قدس

رییس پلیس راهور فاتب محدودیت‌های ترافیکی تهران در روز قدس را تشریح کرد.
کد خبر: ۳۴۸۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴ - 29May 2019

محدودیت‌های ترافیکی تهران در روز قدسبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محمدرضا مهماندار» رییس پلیس راهور فاتب بعد از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز قدس، اظهار داشت: پلیس در کنار دیگر ارگان‌ها آماده خدمات‌رسانی به شهروندان است.

وی ادامه داد: تمامی عوامل پلیس تهران بزرگ به صورت ۱۰۰ در صدی آماده هستند تا در حوزه انتظامی و ترافیکی به شرکت‌کنندگان در راهپیمایی خدمات‌رسانی کنند.

رییس پلیس راهور فاتب با اشاره به محدودیت‌های توقف برای خودرو‌ها گفت: در مسیرهای جمهوری به ولی عصر (عج) و بلوار کشاورز به خیابان کارگر محدودیت خواهیم داشت.

سردار مهماندار اضافه کرد: از خیابان جمهوری تمامی خیابان‌هایی که به سمت شمال و دانشگاه است، اعمال محدودیت خواهیم داشت؛ البته خود خیابان جمهوری محدودیتی برای تردد نداریم.

وی بیان کرد: خیابان‌های فرعی منتهی به خیابان دانشگاه و خیابان انقلاب کاملا مسدود خواهد شد. در خیابان ولی عصر تقاطع جمهوری-ولی عصر تا میدان انقلاب تمامی خیابان‌های منتهی به سمت دانشگاه تهران مسدود خواهد شد؛ همچنین از میدان ولی عصر تا تقاطع کارگر و بلوار کشاورز به سمت خیابان‌های منتهی به جنوب محدودیت اعمال خواهد شد.

رییس پلیس راهور فاتب گفت: در خیابان کارگر از تقاطع کارگر-بلوار کشاورز و تقاطع جمهوری و کارگر در تمام خیابان‌ها و مسیرهایی که به سمت غرب هستند، محدودیت تردد خواهیم داشت.

سردار مهماندار ادامه داد: تردد وسایل نقلیه در خیابان انقلاب حد فاصل میدان فردوسی تا میدان انقلاب و پارک خودرو در این محدوده، مجاز نیست.

وی افزود: پارک خودرو در مناطقی که اعلام کردیم، ممنوع است و از ساعت ۱۲ شب قبل از راهپیمایی کار پاکسازی انجام خواهد شد.

رییس پلیس راهور فاتب با ببان اینکه مراسم روز قدس از ساعت ۱۰:۳۰ در تهران آغاز خواهد شد، عنوان کرد: در صورتی که نیاز باشد، در روز مراسم، محدودیت‌هایی در طول خیابان انقلاب اعمال خواهد شد.

سردار مهماندار خاطرنشان کرد: توقف کلیه وسایل نقلیه در محدوده بلوار کشاورز از میدان ولی عصر تا تقاطع کارگر و مسیر خیابان ولی عصر حد فاصل خیابان جمهوری تا میدان ولی عصر در کلیه خیابان‌ها در ضلع غربی توقف ممنوع است.

وی ادامه داد: همچنین در خیابان کارگر حد فاصل خیابان‌های جمهوری-بلوار کشاورز در کلیه خیابان‌های واقع در ضلع شرقی این محدوده توقف ممنوع است. طول خیابان‌های فلسطین تا جویبار، خیابان قدس از تقاطع انقلاب تا بلوار کشاورز، خیابان ۱۶ آذر، انقلاب، بلوار کشاورز، طول خیابان طالقانی، تقاطع ولی عصر پارک خودرو ممنوع است؛ همچنین در خیابان‌های واقع در ضلع جنوبی خیابان انقلاب شامل فخر رازی، فلسطین، ابوریحان، دانشگاه، رازی، ۱۲ فروردین و منیریه جاوید توقف ممنوع است.

سردار مهماندار در پاسخ به سوال خبرنگار دفاع‌پرس مبنی برخورد با موتورسوارانی که وارد مسیر‌های راهپیمایی می‌شوند، خاطرنشان کرد: در دوسال گذشته موضوع برخورد با موتورسیکلت‌ها در دستور کار بوده و اگر موتوری وارد مسیر‌های راهپیمایی شود به خارج از مسیر راهپیمایی راهنمایی خواهد شد.

رییس پلیس راهور فاتب همچنین گفت: در شب قدر مردم به خوبی با ما همکاری داشتند و مشکلی نداشتیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها