فرمانده لشگر ۲۹ سپاه حضرت نبی اکرم (ص):

خانواده‌های شهدا بهترین اسوه و نمونه صبر در برابر مصیبت‌ها هستند

سردار «قدرت الله احمدی پور» گفت: خانواده‌های معظم شهدا در برابر مصائب از دست دادن جگرگوشه‌های خود با تاسی از حضرت زینب کبری(س) صبر و استقامت کردند و بهترین اسوه و نمونه صبر بر مصیبت‌ها هستند.
کد خبر: ۳۴۸۴۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹ - 29May 2019

خانواده‌های شهدا بهترین اسوه و نمونه صبر بر مصیبت‌ها هستندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم پاسدار «قدرت الله احمدی‌پور» فرمانده لشگر 29 سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه امروز چهارشنبه در دیدار با خانواده‌های معظم شهدای سرپل ذهاب اظهار داشت: خانواده‌های معظم شهدا در برابر مصائب از دست دادن جگرگوشه‌های خود با تاسی از حضرت زینب‌کبری (س) صبر و استقامت کردند و بهترین اسوه و نمونه صبر بر مصیبت‌ها هستند.

فرمانده لشگر 29 سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: خانواده های معظم شهدا اسوه های بارز صبر و استقامت در برابر مصائب هستند، از این رو خدمت به آن‌ها، برای مسئولان افتخاری بزرگ است.

وی افزود: سرکشی و دلجویی از بازماندگان شهدا از وظایف اصلی مسئولان است و باید در همه حال این وظیفه اصلی را به عنوان یک رسالت واجب انجام داد.

سرهنگ پاسدار «نوروز اکبری» فرمانده سپاه سرپل ذهاب نیز بابیان اینکه خانواده شهدا مایه عزت جامعه هستند، گفت: امید است مسئولان بیش از پیش قدردان زحمات، ایثارگری‌ها و ازخودگذشتگی خانواده‌های شهدا باشند.‌

«محبت جمالی‌نیا» فرماندار شهرستان سرپل ذهاب نیز گفت: خانواده شهدا گل سرسبد جامعه هستند و مسئولان و مدیران در تمامی بخش‌ها و رده‌ها موظف هستند در یک برنامه زمان‌بندی مشخص با آنها دیدار و از نزدیک مسائل، مشکلات و درخواست‌های آنان را بررسی کنند.

در این آئین معنوی با اهدای هدایایی از خانواده‌های شهدا قدردانی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار