سردار غلامی:

امروز اسرائیل در مقابل مردم غزه دو روز هم تاب مقاومت ندارد

معاون هماهنگ‎کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امروز اسرائیل در مقابل مردم غزه دو روز هم تاب مقاومت ندارد، گفت: این پیروزی‎هایی که در برابر اسرائیل به دست می‎آید حاصل به صحنه آوردن مردم در روز قدس و شکل‎گیری مقاومت در منطقه است.
کد خبر: ۳۴۸۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۹ - 29May 2019

شکل گیری مقاومت در متطقه باعث شکست رژیم صهیونیستی شده استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‎پرس، سردار نعمان غلامی معاون هماهنگ‎کننده سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز در نوزدهمین مراسم تجلیل از ورزشکاران جوانمرد (حامیان مردم فلسطین) با اشاره به اینکه اثر اقدامات این ورزشکاران در منطقه قابل مشاهده است، اظهار داشت: داستان غم‎انگیز و دلخراش مردم مقاوم و قهرمان فلسطین داستان تلخی در تاریخ منطقه است؛سرنوشت این قطعه تاریخی متعلق به اسلام بعد از انقلاب اسلامی ایران تغییر یافت.

وی افزود: اسرائیل قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران قدرتی شکست ناپذیر بود اما با پیروزی انقلاب در ایران ملت های منطقه به خیابان ها آمدند به گونه‎ای که امروز شاهد شکل‎گیری مقاومتی هستید که تاثیرات خود را در مناسبات منطقه ای برجای گذاشته است و آنها در جنگ با حزب‎الله لبنان و مردم فلسطین شکست را قبول می‎کنند.

سردار غلامی با بیان اینکه حتی امروز اسرائیل در تقابل با مردم غزه دو روز هم تاب مقاومت ندارد، تصریح کرد: این پیروزی هایی که در برابر اسراییل به دست می آید حاصل به صحنه آوردن مردم در روز قدس و شکل گیری مقاومت در منطقه است حتی زمانی هم که مخوف ترین نیروی زمینی خود یعنی داعش را به صحنه آوردند باز هم نتوانستند اهداف خود را تحقق بخشند.

وی تاکید کرد: مقاومت امروز جزو لاینفکی از درون ملت ها و افتخاری برای آنها است به نحوی که می توانند سرنوشت آینده را تغییر دهند.

انتهای پیام/231

نظر شما
پربیننده ها