دعوت مجمع نمایندگان استان یزد برای حضور در راهپیمایی روز قدس

مجمع نمایندگان استان یزد با صدور بیانیه ای از آحاد مردم این استان برای حضور با شکوه در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.
کد خبر: ۳۴۸۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶ - 30May 2019

دعوت مجمع نمایندگان استان یزد برای حضور در راهپیمایی روز قدس/// عکس سایز نیستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، مجمع نمایندگان استان یزد با صدور بیانیه ای از آحاد مردم این استان برای حضور با شکوه در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

در متن این بیانیه آمده است: «به ابتکار امام راحل، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، "روز قدس" نامیده شد، روزی که امام خمینی (ره) آن را روزی جهانی خواندند که مقابله مستضعفین علیه مستکبرین است.
علی رغم تلاش های آمریکا و رژیم صهیونیستی برای فراموشی مسئله فلسطین و آزادی قدس عزیز، چهل سال است که مسلمانان ایران و دیگر کشورهای جهان، آزادی قدس را فریاد می زنند و مسئله فلسطین و قدس عزیز را به عنوان مسئله اول جهان اسلام زنده نگه داشته اند.
هم‌زمانی روز قدس امسال با معامله و قرارداد قرن بین آمریکا و کشورهای مرتجع عربی اهمیت آن را بیشتر کرده است؛ آمریکا نقاب از چهره خود برداشته و از ژست میانجی گری سابق خود خارج شده و چهره واقعی اش در دشمنی با مسلمانان را نمایان ساخته است. هرچند قرارداد قرن هم چون دیگر برنامه های آمریکا جز خفت و خواری چیزی در پی نخواهد داشت و مسلمانان با ایستادگی و مقاومت دشمنان را ناکام می گذارند، ایستادگی و مقاومت که برخلاف سازش همواره رمز موفقیت مسلمانان بوده است.
مجمع نمایندگان مردم شریف استان یزد از همه روزه داران استان دارالعباده و دارالعلم یزد در شهرستان های مختلف دعوت می کند تا همچون سال های گذشته با شکوهی هرچه بیشتر در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و ضمن محکوم کردن جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی به ویژه اقدام اخیر قرارداد قرن، آزادی قدس عزیز را فریاد زنند و بار دیگر بر حمایت از مردم مسلمان فلسطین تاکید کنند.
یاری از سوی خداست و پیروزی نزدیک است.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار