بیانیه بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به مناسبت روز قدس:

روز قدس نماد وحدت امت اسلام در برابر جنایتکاران رژیم غاصب اسرائیل است

بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۳۴۸۵۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵ - 30May 2019

روز قدس نماد وحدت امت اسلام در برابر جنایتکاران رژیم غاصب اسرائیل استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرده است.

در این بیانیه آمده است:

روز قدس تجلی اقتدار اسلام، روز همبستگی جهان اسلام، نماد استکبارستیزی، آزادی‌خواهی، حق‌طلبی، یکپارچگی، فریاد مظلومیت و دادخواهی مردم دربند فلسطین از جور و ستم ضد بشری رژیم کودک کش صهیونیستی است.

روز قدس، یادگار و میراث گرانبهای بنیانگذار و معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، که بیانگر اعتقاد و پایبندی‌اش به اندیشه، وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان عرصه جهانی است.

این روز بزرگ با تدبیر امام خمینی (ره) و به فرموده مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، بعنوان نماد وحدت امت اسلام در برابر ظالمان و جنایتکاران رژیم غاصب اسرائیل است.

امروز به یمن پایداری و استقامت ملت فلسطین و بیداری امت اسلامی، جنایت وحشیانه رژیم اشغالگر قدس در فلسطین بر همگان آشکار شد و جهان اسلام به مظلومیت مردم ستمدیده فلسطین و سبوعیت رژیم خون آشام صهیونیستی پی برده است.

گسترش روز افزون این فراخوان عمومی، گویای این واقعیت است که هرچه زمان می‌گذرد ابعاد جنایت بزرگ غصب سرزمین یک ملت مظلوم، بیشتر برای جهانیان آشکار می‌شود جنایتی که در رأس آن استکبار جهانی خصوصا آمریکای جنایتکار قرار دارند و نزدیک به یک قرن است که ما حصل آن، میلیون‌ها آواره و هزاران شهید و مجروح است.

خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان خطه لاله خیز مازندران بعنوان پرچمداران و صاحبان اصلی نظام، همگام و هم‌صدا با مردم روزه دار و ولایی استان با حضور در راهپیمایی روز قدس ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بلند شهیدان والامقام، خشم و انزجار خود را نسبت به رژیم غاصب و حامیانشان و در رأس آنان استکبار جهانی اعلام خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار