امیر عسکری:

«معامله قرن» فرجامی جز تجزیه فلسطین ندارد

جانشین اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش گفت: «معامله قرن» فرجامی جز تجزیه فلسطین و به فراموشی سپردن موضوع بازگشت آوارگان فلسطینی به موطن اجدادیشان را دنبال نمی‌کند.
کد خبر: ۳۴۸۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰ - 30May 2019

«معامله قرن» فرجامی جز تجزیه فلسطین نداردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‎پرس، امیر احمد عسکری جانشین و معاون هماهنگ‎کننده اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش امروز در دیدار با دانشجویان و سربازان وظیفه این اداره، با اشاره به درپیش بودن روز قدس و ضرورت شرکت در راهپیمایی ضد صهیونیستی، اظهار داشت: همه می‌دانند که شعار اصلی رژیم نژادپرست صهیونیستی، تسلط بر تمامی منطقه براساس شعار کذایی «از نیل تا فرات» است و برای دستیابی به این هدف شوم، بیش از هفتاد سال از هیچ جنایتی در حق ملت فلسطین دریغ نمی‌کند.

وی افزود: صهیونیست‌های غاصب نه تنها اجازه تعیین سرنوشت را به فلسطینیان نمی‌دهند بلکه سرزمین آنها را به تصرف خود درآورده‌اند و امروز نیز وقیحانه حرف از «معامله قرن» به میان می‌آورند.

جانشین و معاون هماهنگ کننده اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش تاکید کرد: هدف از بازی جدیدی که با نام «معامله قرن» در اراضی اشغالی در حال پیاده سازی است، فرجامی جز تجزیه فلسطین و به فراموشی سپردن موضوع بازگشت آوارگان فلسطینی به موطن اجدادی شان را دنبال نمی‌کند.

امیر عسکری، اهمیت روز قدس امسال را بیش از پیش عنوان و تاکید کرد: روز قدس نمایش همبستگی مسلمین در سراسر جهان علیه دشمن مشترکی به نام صهیونیسم بین الملل است، چراکه حمایت از فلسطین و انتفاضه قدس بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری وظیفه شرعی، دینی و انسانی هر مسلمانی در جهان است و بر همه مسلمانان واجب است تا با شرکت در راهپیمایی روز قدس، مُشت محکمی بر دهان شمر زمانه بزنند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار