با صدور پیامی؛

لاریجانی عید مقاومت را به «نبیه بری» تبریک گفت

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی عید مقاومت و سالروز آزادسازی بخشی از سرزمین‌های اشغالی لبنان در سال ۲۰۰۰ میلادی از جنگ رژیم اشغالگر صهیونیستی را به همتای لبنانی خود تبریک گفت.
کد خبر: ۳۴۸۶۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۷ - 30May 2019

بهلاریجانی عید مقاومت را به «نبیه بری» تبریک گفت گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‎پرس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی عید مقاومت و سالروز آزادسازی بخشی از سرزمین‌های اشغالی لبنان در سال ۲۰۰۰ میلادی از جنگ رژیم اشغالگر صهیونیستی را به همتای لبنانی خود تبریک گفت.

متن پیام رئیس مجلس به شرح زیر است:

جناب آقای نبیه بری

رئیس محترم مجلس نمایندگان جمهوری لبنان

السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

مایلم فرارسیدن عید مقاومت و سالروز آزادسازی بخشی از سرزمین های اشغالی لبنان در سال ۲۰۰۰ میلادی از جنگ رژیم اشغالگر صهیونیستی را خدمت جنابعالی و نمایندگان محترم مجلس کشورتان تبریک می‎گویم.

این پیروزی که در سایه تدبیر، خردمندی و وحدت دولت، ارتش، جریان مقاومت و ملت لبنان بدست آمد نشان داد که مقاومت کلید پیروزی بر رژیم صهیونیستی و ایستادگی در برابر خوی تجاوزطلبی آن است.

در پایان از خداوند منان آزادسازی کامل اراضی اشغالی را مسئلت نموده و ضمن اعلام حمایت مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران از مقاومت لبنان، برای حضرتعالی، دولت، نمایندگان محترم مجلس و ملت کشور دوست و برادر لبنان توفیق روزافزون آرزو می کنم.

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار