بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی:

قدس به عنوان سمبل امت واحده، قلب مسلمین جهان را به هم گره زده است

اداره کل حفظ آثار آذربایجان غربی در بیانیه خود به مناسبت روز جهانی قدس، ضمن دعوت مردم برای شرکت در این حماسه باشکوه، ادامه اشغالگری رژیم سفاک اسرائیل برای تصرف ارض موعود را رویای واهی و افسانه‎ای خواند.
کد خبر: ۳۴۸۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۷ - 30May 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.
 
متن این بیانیه به این شرح است:
 
روز قدس، روز ایستادگی مستضعفان عالم علیه مستکبران و روز فریاد مظلومیت ملتی است که با خون فرزندان خود پرده از چهره کریه صهیونیست جنایتکار، آمریکا و هم پیمانان آنها برداشت و ادعاهای مزدورانه دموکراسی و حقوق بشر در خصوص انسان دوستی را پوچ و بی معنا جلوه داد.
 
بدون تردید تعیین روز جهانی قدس از سوی حضرت امام خمینی (ره) را باید به عنوان نقطه عطفی در رهبری حکیمانه آن پیرفرزانه در جهان اسلام و ودیعه ای ارزشمند از سوی خداوند به انقلاب اسلامی و مردم مسلمان وستمدیده جهان قلمداد کرد.
 
 در حالی که منادیان دروغین حقوق بشر، داعیه دارن صلح جهانی و دنیای عاری از خشونت، چشم های به ظاهر حقیقت بینشان را به نسل کشی ها، غارت ها، قتل و تجاوزها و اشغالگری های سفاکان صهیونیست بسته اند، باید بدانند که قدس، به عنوان سمبل امت واحده، قلب مسلمین جهان را بهم گره زده و اعمال شیطانی و ادامه اشغالگری آنها، نمی تواند رویای واهی و افسانه ای ارض موعود را برایشان به ارمغان بیاورد.
 
مردم انقلابی ایران اسلامی ضمن لبیک مجدد به ندای ملکوتی امام راحل عظیم الشأن و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری، درحماسه ای با شکوه حمایت خود را از مقاومت اسلامی فلسطین تا آزادی کامل قدس شریف از چنگال اشغالگران صهیونیستی اعلام نموده و هرگونه مذاکره و سازش بدون در نظر گرفتن حقوق حقه ملت فلسطین را خیانت به آرمان ملت مسلمان و مقاوم فلسطین دانسته و آن را محکوم خواهند کرد.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی ضمن دعوت از همه مردم و مسلمانان جهان برای شرکت در راهپیمایی روز قدس اعلام می دارد همه اقشار جامعه با شرکت در راهپیمانی روز جهانی قدس، ضمن اعلام انزجار از رژیم غیر قانونی صهیونیستی، یکبار دیگر با آرمان های پاک معمار کبیر انقلاب و شهدای گرانقدر تجدید پیمان خواهد کرد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار