نه به معامله قرن-۱۸/ یکی از جوانان حاضر در راهپیمایی روز قدس:

برای مبارزه با اسرائیل آماده‌ایم

یکی از دانشجویان تهرانی گفت: ما برای مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی در هر زمان که مقام معظم رهبری دستور بدهند هستیم.
کد خبر: ۳۴۸۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲ - 31May 2019

برای مبارزه با اسرائیل آماده‌ایمبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از ساعتی پیش در تهران و شهر‌های ایران آغاز شد.

این راهپیمایی امسال در حالی برگزار می‌شود که صحبت‌ها از سوی امریکا و رژیم صهیونیستی برای طرح معاهده قرن در خصوص حق حاکمیت این رژیم بر سرزمین‌های اشغالی قوت گرفته است.

راهپیمایان نیز بر حمایت از آزادی قدس شریف و بازگشت آوارگان فلسطینی به سرزمین‌های خود تاکید کردند و معاهده قرن را ناقض حق فلسطینیان دانستند.

احمدی از دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی که به همراه 2 تن از دوستان خود در راهپیمایی امروز تهران شرکت کرده است با اشاره به سرانجام معاهده قرن گفت: هماتطور که رهبران فکری جهان اسلام از جمله شیخ عیسی قاسم گفته‌اند این معاهده با شکست رو به رو خواهد شد چرا که حق فلسطینی‌ها بازگردانده شدن تمامی سرزمین‌های اشغالی به آنان و بازگشتشان به وطن خویش و آزادی مسجد الاقصی برای تمامی مردم و ادیان الهی است.

این دانشجو با اشاره به انگیزه خود از حضور در راهپیمایی امروز بیان کرد: من هر ساله در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده‌ام چرا که عقیده‌ام این است ما وظیفه داریم به عنوان یک انسان در برابر ظلمی که نوع خودمان می‌شود سکوت نکرده و در مقابل حق کشی‌ها و ظلمی که به مردن فلسطین شده است بایستیم.

جوادی‌نیا از دیگر جوانان حاضر در راهپیمایی روز قدس تهران نیز خواسته همه آزادگان جهان را نابودی رژیم کودک‌کش اسرائیل دانست و گفت: ما آماده هستیم در راه دفاع از اسلام و آزادی قدس هر زمان که رهبر معظم انقلاب فرمان صادر کند در نبرد با متجاوزان اسرائیل به میدان مبارزه برویم چرا که به گفته آیت الله مطهری شمر زمانه ما همین اسرائیل است.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار