نه به معامله قرن ۲۸/ سردار یزدی در جمع خبرنگاران:

معامله قرن مزاح است/ اگر قرار بر معامله باشد باید مردم غزه حضور داشته باشند

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران درباره جنگ روانی آمریکا علیه ایران گفت: این جنگ روانی به تعبیری فرار رو به جلو است.
کد خبر: ۳۴۸۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳ - 31May 2019

سردار یزدی در جمع خبرنگاران:به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران در جمع خبرنگاران درباره معامله قرن اظهار داشت: معامله قرن حتما باید انجام شود، اما معامله قرنی که این‌ها طراحی کرده‌اند مزاحی بیشتر نیست معامله قرن باید در اراضی غزه انجام شود. در سر میز آن شهدای غزه باید باشند کودکانی باید باشند که با سنگ از کشورشان دفاع کرده‌اند و به جرم دفاع از کشورشان به شهادت رسیده‌اند.

وی ادامه داد: براین اساس معامله‌ای که امروز این آقایان پیش بینی کرده‌اند و پیشنهاد کرده‌اند به هیچ جا نخواهد رسید و حتما معامله قرن باید در اراضی غزه و توسط مردم غزه انجام شود.

سردار یزدی درباره جنگ روانی آمریکا علیه ایران گفت: این جنگ روانی به تعبیری فرار رو به جلوست آن‌ها می‌دانند هیچ یک از ترفند‌ها و نقشه هایشان به نتیجه نرسیده و نقشه‌های بعدی شان حتما یکی پس از دیگری نقش برآب می‌شود. براین اساس سعی می‌کنند با عملیات روانی بیشتر مردم کشور خودشان و برخی از کسانی که ممکن است در منطقه پاهایشان سست باشد را به همراه دارد.

وی ادامه داد: ملت ما همه با هم متحد و در کنار هم هستند و مردم تردیدی برای دفاع از کشورشان در هر شرایطی ندارند و  درکنار مسئولان در یک صف هستند.

فرمانده سپاه محمدرسول الله تهران بزرگ در پاسخ به این سوال که باتوجه انتخابات فکر می‌کنید چه اقداماتی باید برای حضور حداکثری مردم صورت گیرد، خاطرنشان کرد: مردم ما باید احساس کنند مسئولان به فکرشان هستند و برای آن‌ها کاری انجام می‌دهند، مردم هرجا احساس کردند مسئولان به فکرشان هستند در صحنه بودند ضمن اینکه در آینده نه چندان دور مردم خواهند دید که ما چگونه بعد از موفقیت و پشت سر گذاشتن این پیچ تاریخی در مقابل ترامپ و آمریکا رشد خوبی را برایشان رقم خواهیم زد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها