نه به معامله قرن-۳۷/ محسنی‌اژه‌ای در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

مردم کشور‌های مسلمان اجازه خیانت به فلسطین را نخواهند داد

سخنگوی سابق قوه قضاییه گفت: اگر سران خیانت‌کار برخی از کشور‌ها هم حاضر به همکاری و سازش با طرح معامله قرن شوند، ملت‌ها اجازه نخواهد داد چنین خیانتی انجام شود.
کد خبر: ۳۴۸۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲ - 31May 2019

مردم کشور‌های مسلمان اجازه خیانت به فلسطین را نخواهند دادغلامحسین محسنی‌اژه‌ای سخنگوی سابق قوه قضاییه به جمع راهپیمایان روز جهانی قدس پیوست و در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی جنایت‌های بی‌شماری کرده‌ و حضور گسترده مردم ایران در روز جهانی قدس هشداری به کشور‌هایی است که در طرح معامله قرن خیانت می‌کنند. چرا که امروز آمریکا و رژیم صهیونیستی تحت عنوان معامله قرن باز هم کار‌هایی می‌کنند که یادآور اقداماتی است که در کمپ دیوید و شرم الشیخ انجام دادند و چیزی عاید مردم فلسطین نشد بنایراین راه آزادی فلسطین استقامت است.

وی افزود: مردم ایران با حضور در روز جهانی قدس به برخی از کشور‌های عربی منطقه می‌گویند که بدانید ما می‌فهمیم و می‌دانیم و روزی به حساب شما خواهیم رسید.

سخنگوی سابق قوه قضاییه خاطرنشان کرد: اگر سران خیانت‌کار برخی از کشور‌ها هم حاضر به همکاری و سازش با طرح معامله قرن شوند، ملت‌ها اجازه نخواهند داد چنین خیانتی انجام شود چراکه مردم تمام کشور‌های اسلامی امروز هشیار و بیدار هستند و از مردم مظلوم فلسطین و همه مظلومین حمایت می‌کنند و هیچ گاه از این حمایت‌ها خسته نمی‌شوند.

محسنی اژه‌ای ادامه داد: یک رژیم جعلی بیش از ۷۰ سال است که بخش بزرگی از یک کشور مسلمان را در فلسطین اشغال کرده و طی این مدت هزاران جنایات انجام داده، جنایاتی مانند قتل عام در دیر یاسین که مردم به هیچ وجه آن‌ها را از یاد نمی‌برند.

وی افزود: البته در کنار این جنایاتی که صورت گرفته جوخه‌های ترور هم به راه انداخته تا بواسطه این جوخه‌ها افراد مخالف رژیم صهیونیستی را به قتل برساند؛ این در حالی است که بعد از این همه جنایتی که انجام داده و حتی مردم را آواره و خانه‌های آن‌ها را مصادره کرده و مزارع آن‌ها را آتش زده، امروز دوباره سخن از صلح و سازش به میان می‌آورد.

حجت الاسلام اژه‌ای با اشاره به اینکه آن‌ها با طرح این مسائل می‌خواهند به اصطلاح سر مردم را کلاه بگذارند، افزود: مردم دنیا با حضور در راهپیمایی روز قدس می‌خواهند بگویند ما آن روز‌ها را نه یادمان رفته و نه دست از حمایت مردم فلسطین برمی‌داریم؛ به خصوص مردم مسلمان ایران که در برابر سایر مسلمانان احساس مسئولیت می‌کنند.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار