حجت‌الاسلام دهقان:

طرح معامله قرن به انزوا و نابودی کشیده می‌شود

امام جمعه خاش گفت: طرح مردود معامله قرن به دنبال بیداری، هوشیاری و ایستادگی امت اسلام در اقصی نقاط جهان به انزوا و نابودی کشیده می‌شود.
کد خبر: ۳۴۸۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷ - 31May 2019

طرح مردود معامله قرن به انزوا و نابودی کشیده می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، حجت‌الاسلام و المسلمین «غلامرضا دهقان» امام جمعه خاش در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی و بیان نفرت از دشمنان اسلام حاوی پیام‌های قرآنی و دینی است.

امام جمعه خاش افزود: کشورهای جهان اسلام در سایه وحدت، همدلی و یکپارچگی می‌توانند در برابر دشمنان قسم خورده اسلام مقتدرانه پیروز شود و به عزت دست و سربلندی دست یابند.

وی با بیان اینکه یکی از دیدگاه‌های اصلی یهودیان تداوم بخشی دشمنی با مسلمانان است، گفت: در عصر حاضر دشمنی یهود از مشرکین نسبت به مسلمانان بیشتر است اما وعده مستحکم خداوند و قرآن در برابر دشمنان صبر و ایستادگی است.

حجت‌الاسلام دهقان خاطرنشان کرد: طرح معامله قرن که توسط استکبار جهانی ایجاد شد متاسفانه امروزه توسط حاکمان برخی از کشورهای مسلمان منطقه حمایت می‌شود.

وی افزود: طرح مردود معامله قرن به دنبال بیداری، هوشیاری و ایستادگی امت اسلام در اقصی نقاط کره زمین به انزوا و نابودی کشیده می‌شود.

امام جمعه خاش با بیان اینکه دشمن با مذاکره و گفتمان به دنبال برقراری صلح با ایران نیست، افزود: انجام مذاکره راهی برای اجرایی کردن اهداف شوم دشمن و ضربه زدن به توان اقتصادی، استقلال سیاسی و موجودیت کشور است.

دهقان تصریح کرد: رژیم صهیونیستی با تثیبت سفارتخانه خود در فلسطین و اشغال مناطق جولان در سوریه غصب و اشغال سرزمین‌های اسلامی را در فکر می‌پروراند.

وی یادآور شد: آواره و بی‌خانمان کردن مسلمانان یکی از صفات خبیثانه رژیم غاصب صهیونیستی است که همواره برای رسیدن به آن اهداف و اتاق فکر تشکیل شده است.

امام جمعه خاش گفت: دشمنان به دنبال دلسرد کردن و بی‌تفاوتی مردم نسبت به نظام، دستاوردهای انقلاب هستند.

حجت‌الاسلام دهقان افزود: مسئله طغیان و سرکشی بر علیه اسلام و مسلمانان از دیگر اقدامات رذیلانه یهودیان است که در پی آن به دنبال برتری جویی و خودبرتر بینی هستند.

وی تاکید کرد: تقویت ایمان الهی و روحیه مقابله تنها راه ایستادگی در برابر ظلم و ستم یهودیان و هم کیشان آنان است‌.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار