فرماندار گرمسار:

روز قدس روز مبارزه با جهان استکبار است

«وحید رجایی» گفت: روز قدس روزی است که تنها به مردم قدس اختصاص ندارد بلکه متعلق به جهان اسلام است و روز مبارزه جهانی با جهان استکبار است.
کد خبر: ۳۴۸۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹ - 31May 2019

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، «وحید رجایی» فرماندار گرمسار امروز در سخنرانی راهپیمایی روز قدس گرمسار پیش از خطبه‌های نماز جمعه این شهر در مسجد جامع گرمسار با بیان اینکه روز قدس روز مبارزه جهان اسلام با جهان استکبار است، اظهار داشت: روز قدس یکی از اقدامات برجسته امام خمینی در مقابل جهان استکبار است و امروز که با ابتکار امام (ره) تحقق یافت از سال ۱۳۴۲ بارها و بارها در مورد خطر رژیم صهیونیستی به ملت های مسلمان هشدار دادند.

وی با بیان اینکه امام راحل درباره خطر ایجاد حکومت رژیم صهیونیستی هشدار دادند، افزود: مقابله با اسلام و نهضت‌های آزادی بخش از اهداف مهم صهیونیست‌ها در ستیز با ملت مظلوم فلسطین است.

فرماندار گرمسار با اشاره به فلسفه روز قدس خاطر‌نشان کرد: امام خمینی در اقدامی هوشمندانه از مسلمانان خواست که جمعه آخر ماه مبارک رمضان را روز قدس نامگذاری کنند و در این روز از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنند.

وی گفت: روز قدس یک روز جهانی است و تنها به مردم قدس اختصاص ندارد بلکه متعلق به جهان اسلام است و روز مبارزه جهانی با جهان استکبار است.

رجایی روز قدس را یکی از برجسته ترین یادگارهای امام راحل دانست و اضافه کرد: خیلی از حکومت ها و خیلی از سیاست‌ها مایل بودند که مسئله فلسطین فراموش شود و این امر با ایستادگی ملت شریف ایران و مبارزه با جهان استکبار محقق نشد و همواره جمهوری اسلامی ایران پرچم فلسطین را برافراشته است.

وی اضافه کرد: مردم شهیدپرور ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی روز قدس باری دیگر با امام خمینی و آرمان‌های آن حضرت عهد و پیمان بستند و پاسخی کوبنده به جهان استکبار دادند.

فرماندار گرمسار در پایان با بیان اینکه در گذشته مردم با سنگ و چوب در مقابل دشمنان مقاومت می‌کردند و اکنون مقاومت موشک در مقابل موشک است یادآور شد: ارتقای تسلیحات نظامی دستاورد مهم روز قدس است.

این مسئول با اشاره به برنامه‌های دشمن برای مقابله با جهان اسلام بیان داشت: کشورمان در یک جنگ تمام عیار اقتصادی با دشمنان قرار گرفته و امروز با یک استکباری گلاویز شده که راهی جز مقاومت و پایداری و رونق تولید ملی نداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها