یزدی‌ها با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند

راهپیمایی روز قدس امروز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در استان یزد برگزار شد و مردم همیشه در صحنه یزد با حضور پرشکوه خود رژیم اشغالگر قدس را محکوم به نابودی کردند.
کد خبر: ۳۴۸۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶ - 31May 2019

یزدی ها رژیم اشغالگر قدس به نابودی محکوم کردند/راهپیمای یروز فدس در گرمای 35 درجهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس امروز مقارن با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، در استان دارالعباده یزد همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

حضور کودکان و نوجوانانی که بعضاً پرچم ایران را بر صورت خود نقاشی کرده‌ بودند و شعارنوشته به دست با شور و هیجانی خاص در حال پیمودن مسیر راهپیمایی بودند، چشم نواز بود.

مردم روزه‌دار یزد با شکوه‌تر از سال‌های گذشته با لبیک به فراخون مقام معظم رهبری و برای تجدید میثاق با بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند و بار دیگر تنفر خود را نسبت به اسرائیل غاصب و حامیان آن اعلام و با مردم ستم دیده فلسطین ابراز همدردی کردند.

گویا جوانان و نوجوانان آمده‌اند تا به دنیا بفهمانند با قدرت، جهت اجرای بیانیه گام دوم انقلاب مصمم‌اند و خود را برای ورود به بیت‌المقدس قبل از پایان 25 سال آماده کرده‌اند.

راهپیمایان در طول مسیر با شعارهای «الله اکبر، خامنه‌ای رهبر، ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده، ما همگی برادریم، پیرو خط رهبریم، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، مرگ بر منافق» تنفر خود را از رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان جهانی و منطقه‌ای او اعلام و بر مقاومت در برابر استکبار جهانی تاکید کردند.

در پایان این مراسم حجت‌الاسلام علی محتشمی در مسجد ملااسماعیل سخنرانی کرد و قطعنامه راهپیمایی روز قدس نیز قرائت شد.

در این قطعنامه با حمایت از مردم مظلوم فلسطین، اعلام انزجار از غاصبان صهبونیستی، ضرورت تداوم ایستادگی در برابر توطئه‌های استکبار جهانی به خصوص طرح معامله قرن بر هوشیاری و بصیرت امت اسلام تاکید شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار