نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:

تحریم‌ها و حضور نظامی آمریکا در منطقه از محورهای استکبار محسوب می‌شود

«سید حسن حسینی شاهرودی» گفت: استکبار کشورهای اسلامی را با جنگ نیابتی و جنگ درون تمدنی به جان هم انداخته است و به دنبال همه اینها تحریم‌ها و حضور نظامی آمریکا در منطقه از محورهای استکبار محسوب می‌شود اما ایران همه نقشه‌های آنها از جمله طرح خاورمیانه از نیل تا فرات را متوقف کرد.
کد خبر: ۳۴۸۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴ - 31May 2019

یه گزارش دفاع‌پرس از سمنان، «سید حسن حسینی شاهرودی» نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ظهر آدینه و پیش از خطبه‌های نمازجمعه شاهرود در جمع راهپیمایان روز قدس به میزبانی مصلای بزرگ پیامبر اکرم (ص) این شهر اظهار داشت: دو عنصر اساسی رهبر معظم انقلاب و مردم بر روی حفظ و دوام و توسعه انقلاب از ابتدا تا کنون تأثیر گذاشته است.

وی افزود: علیرغم متفاوت بودن شرایط امروز با دوران جنگ آنچه که توانست ما را پیروز میدان‌های مختلف کند داشتن رهبری دینی و مردمی متدین و ولایت مدار بوده است.

عضو خانه ملت بابیان اینکه امروز تقابل در دو جبهه انقلاب و استکبار جهانی را شاهد هستیم، ابراز داشت: طرح جبهه استکبار برای سلطه بر جهان اسلام، تحمیل کردن جنگ هشت ساله، حضور آمریکا در منطقه، رهبری سازی آتاترک و رضا خان بر جامعه اسلامی، مذهبی سازی فرقه‌ای و شکل دهی رژیم استکباری صهیونیسم از جمله محورهای تقابل این دو جبهه را شامل می‌شود.

حسینی شاهرودی در ادامه تصریح کرد: تشکیل رژیم امپراطوری اسرائیل از نیل تا فرات، مقابله و سرکوب جنبش اسلام خواهی در منطقه، تسلط بر ذخایر نفت و تمامیت خواهی و حاکمیت مطلق در منطقه از جمله اهداف استکبار است.

وی افزود: ترامپ بعد از چهل سال به دنبال حاکمیت مطلق و همان معامله قرن است و می‌خواهد تا دیگر نامی از فلسطین نباشد اما کاملاً گول خوانده و نمی‌تواند به این خواسته خود برسد.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس بابیان اینکه استکبار کشورهای اسلامی را با جنگ نیابتی و جنگ درون تمدنی به جان هم انداخته است، ابراز داشت: به دنبال همه اینها تحریم‌ها و حضور نظامی آمریکا در منطقه از محورهای استکبار محسوب می‌شود اما ایران همه نقشه‌های آنها از جمله طرح خاورمیانه از نیل تا فرات را متوقف کرد.

حسینی شاهرودی در ادامه تصریح کرد: حضور انقلاب و صدور تفکر امام راحل در منطقه بسیجیانی را در لبنان، عراق و سوریه آفرید و تربیت کرد و این باعث خنثی سازی توطئه‌ها و مقابله با نقشه‌های شوم آمریکا شد.

وی با بیان اینکه امروز کشورهای اسلامی، غیر اسلامی و آزادی خواهان جهان به نقش انقلاب ملت ایران و توسعه آن در دیگر کشورها اذعان دارند، افزود: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب جنگ نخواهد شد زیرا آمریکا در خاورمیانه دارای پایگاه‌هایی است که با منافع آنها منافات دارد لذا آسیب پذیری آنها بیش از ما است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار