نه به معامله قرن-۴۶/ حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد در جمع خبرنگاران:

کشور‌های مرتجع منطقه نمی‌توانند درباره آینده فلسطین تصمیم بگیرند

امام جمعه موقت تهران گفت: کشور‌های مرتجع منطقه‌ که فلسطین را در اختیار رژیم صهیونیستی گذاشته‌اند، امروز نمی‌توانند کوچکترین تصمیمی را در خصوص آینده این کشور اتخاذ کنند.
کد خبر: ۳۴۸۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶ - 31May 2019

به گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «محمدحسن ابوترابی فرد» امام جمعه موقت تهران در حاشیه روز جهانی قدس و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کشور‌های مرتجع منطقه‌ که فلسطین را در اختیار رژیم صهیونیستی گذاشته‌اند، امروز نمی‌توانند کوچکترین تصمیمی را در خصوص آینده این کشور اتخاذ کنند.

وی ادامه داد: ملت‌های منطقه هستند که آینده فلسطین را رقم می‌زنند به همین دلیل امروز شاهد راهپیمایی و حضور پرشور ملت ایران در کنار ملت فلسطین هستیم.

حجت‌الاسلام ابوترابی فرد درباره جنگ روانی آمریکا علیه ملت ادامه داد: بحث نقشه‌ها و برنامه‌های سیاستمداران و دستگاه‌های امنیتی آمریکا علیه ملت ایران و جبهه مقاومت بحث جدیدی نیست.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: در طول نیم قرن یا یک قرن گذشته و قبل از پیروزی انقلاب و در دوران دفاع مقدس شاهد توطئه‌ها، دسیسه‌ها و مدیریت جنگ روانی علیه ملت ایران بودیم که به نظر می‌رسد پایان این نقشه‌ها و تاثیرگذاری در منطقه نزدیک شده است.

وی افزود: با همه توطئه‌ها و برنامه‌ها، باز شاهد حضور و موفقیت‌های تحسین‌برانگیز ملت بزرگ ایران و نیز ملت اسلام متشکل از جبهه مقاومت در عراق، سوریه، فلسطین و یمن در برابر جبهه استکبار و مزدوران آمریکایی هستیم.

حجت‌الاسلام ابوترابی گفت: به یاری خداوند متعال در آینده نزدیک پیروزی‌ها شتاب بیشتری به خود خواهد گرفت و شاهد پیروزی‌های افتخارآفرین ملت فلسطین و مردم قهرمان غزه در برابر مزدوران صهیونیستی خواهیم بود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار