خروش مردم دزفول در حمایت از ملت مظلوم فلسطین

با وجود گرمای هوا، اقشار مختلف مردم دزفول حمایت از مردم فلسطین و قدس شریف را وظیفه دینی خود دانسته و با خروش خود خواهان پایان عمر رژیم صهیونیستی شدند.
کد خبر: ۳۴۸۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲ - 31May 2019

خروش مردم دزفول در حمایت از ملت مظلوم فلسطینبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، مردم روزه دار شهر مقاوم دزفول، ظهر امروز (جمعه) با راهپیمایی از محل میدان حاج مرادی تا مصلای امام علی (ع) و سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیست انزجار خود از استکبار جهانی را فریاد زدند.

با وجود گرمای هوا، اقشار مختلف مردم دزفول حمایت از مردم فلسطین و قدس شریف را وظیفه دینی خود دانسته و با خروش خود خواهان پایان عمر رژیم صهیونیستی شدند.

«عباس پاپی زاده» نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این راهپیمایی اظهار داشت: در روز قدس باید فریاد مرگ بر آمریکا، اسرائیل و ارتجاع، فضای سراسر کشورهای اسلامی را پر کند.

وی افزود: روز قدس، روز تجدید پیمان با آرمان های اصیل انقلاب اسلامی، روز برائت از یزیدیان زمان و روز حمایت از همه مظلومان جهان است.

پاپی زاده ادامه داد: روز قدس به یک نهضت فراگیر جهانی علیه مستکبران تبدیل شده و دایره استکبار ستیزی و حمایت از مظلوم از مرزهای جغرافیایی جهان اسلام فراتر رفته و همه مظلومان جهان را شامل می شود.

وی با بیان اینکه روز جهانی قدس، مرز، ملیت و مذهب نمی شناسد، گفت: تداوم رفتارهای خصمانه آمریکا علیه جهان اسلام، اقدامات وحشیانه رژیم غاصب اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین و استمرار حملات وحشیانه کشورهای مرتجع منطقه به رهبری عربستان علیه مردم یمن و کشتار زنان و کودکان بی گناه این کشور اسلامی و همچنین موضوع خیانت بار معامله قرن از جمله عواملی است که بر اهمیت این روز در شرایط کنونی افزوده است.

قطعنامه راهپیمایی روز جهانی قدس در انتهای این آیین باشکوه در مصلای امام علی (ع) دزفول قرایت شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار