امام جمعه شاهرود:

امنیت و اقتدار نظامی ایران قابل مذاکره نیست

حجت‌الاسلام «عباس امینی» گفت: امنیت و اقتدار نظامی ایران قابل مذاکره نیست و آمریکا تا زمانی آدم نشود و این روند بدعهدی، خیانت و خلاقیت خود را ادامه دهد با آنها مذاکره‌ای نخواهیم داشت، زیرا آنها را خائن و نامشروع می‌دانیم.
کد خبر: ۳۴۸۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳ - 31May 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، حجت‌الاسلام «عباس امینی» امام جمعه شاهرود امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال معامله قرن هستند، اظهار داشت: در این معامله عدم حضور فلسطینی‌ها در فلسطین جدید بدون داشتن ارتش ذکر شده و تا توانستند آنها را مورد آزار قرار دادند.

امینی تصریح کرد: حضور مردم در روز جهانی قدس مهر رد بر این طرح ننگین معامله قرن خواهد زد و نخواهیم گذاشت آمریکا و رژیم صهیونیستی به این هدف شوم خود دست یابند.

وی افزود: استکبار جهانی سال‌ها است نسبت به منطقه طمع دارد و مرکز نقشه‌های شیطنت آمیز خود را در خاورمیانه قرار داده که بیشترین لطمه را مردم مظلوم فلسطین دیدند و می‌خواهند این طرح معامله قرن را در منطقه عملیاتی کنندکه با حضور مردم به این خواسته خود نخواهند رسید.

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه ما که مذاکره با آمریکا را تجربه کرده و نتیجه آن را دیدیم نباید دوباره از مذاکره با آنها دم بزنیم، ابراز داشت: از ابتدای انقلاب تا کنون به غیر از آمریکا و رژیم صهیونیستی با همه کشورهای دنیا مذاکره و مراوده داشته و داریم اما آمریکا می‌خواهد با اقتدار مردم ایران معامله کند.

امینی تصریح کرد: امنیت و اقتدار نظامی ایران قابل مذاکره نیست و آمریکا تا زمانی آدم نشود و این روند بدعهدی، خیانت و خلاقیت خود را ادامه دهد با آنها مذاکره‌ای نخواهیم داشت، زیرا آنها را خائن و نامشروع می‌دانیم.

وی متذکر شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با دانشجویان به جوان گرایی در بیانیه گام دوم انقلاب تاکید کردند و باید این نکته یعنی استفاده از افراد با تجربه خستگی ناپذیر و شجاع در اولویت کار قرار گیرد و از سویی مسئولان نیز لغزش‌های جوانان را تحمل و فرصت اقدام به آنها را دهند.

انتهای یام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار