دبیرکل انجمن دانشگاهیان کشور:

آرایش نظامی ایران باعث عقب‌نشینی دشمنان از مواضع خود شده است

«سیدمحمد حسینی» به آتش به اختیار عمل کردن ملت ایران در صحنه‌ها اشاره کرد و گفت: آرایش نظامی جمهوری اسلامی ایران باعث عقب‌نشینی دشمنان از مواضع خود شده است.
کد خبر: ۳۴۸۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰ - 31May 2019

آرایش نظامی ایران باعث عقب‌نشینی دشمنان از مواضع خود شده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، «سیدمحمد حسینی» دبیرکل انجمن دانشگاهیان کشور امروز در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در بوشهر با بیان اینکه ملت ایران اسلامی همواره در برابر استکبار و صهیونیست ایستاده‌ است اظهار داشت: هزینه ایستادگی در مقابل خواسته‌های آمریکا از هزینه‌های تسلیم شدن کمتر است.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور آمریکا بداند که ملت ایران با خبردار شدن حضور ناو آمریکایی در خلیج فارس هرگز هراسی ندارد گفت: جمهوری اسلامی  ایران با کشورهای دیگر متفاوت است؛ زیرا در مقابل دشمنان در تمام دوران های تاریخ ایستادگی کرده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به آتش به اختیار عمل کردن ملت ایران در صحنه ها اشاره کرد و خاطرنشان کرد: آرایش نظامی جمهوری اسلامی ایران باعث عقب‌نشینی دشمنان از مواضع خود شده است.

حسینی تصریح کرد: آمریکا در صورت کوتاه آمدن ایران از موضوع هسته‌ای موضوعات اسلام، فعالیت موشکی و حقوق بشر را مطرح خواهند کرد.

دبیرکل انجمن دانشگاهیان کشور به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد افول آمریکا و رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: معادلات منطقه‌ای برای رژیم اشغالگر قدس تغییر کرده و شاهد کاهش تاب‌آوری آنها در مقابله با جبهه مقاومت هستیم.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام آتش بس رژیم اشغالگر قدس در جنگ با جبهه مقاومت فلسطین پس از ۴۸ ساعت را یادآور شد و گفت: انقلاب اسلامی ایران در معادلات منطقه ای نقش به سزایی داشته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها