پیام تقدیر استاندار خراسان رضوی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس

استاندار خراسان رضوی در پیامی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر کرد.
کد خبر: ۳۴۸۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹ - 31May 2019

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، «علی‌رضا رزم‌حسینی» با صدور پیامی از حضور گسترده مردم استان خراسان رضوی در راهپیمایی روز قدس تقدیر کرد.

در این پیام آمده است: درود و برکت خداوند نصیب مردم بصیر و فهیم سرزمین خراسان رضوی که بار دیگر همبستگی، همدلی و خروش انقلابی خود را در  روز قدس به رخ تمامی جهانیان کشیدند.

این پیام می‌­افزاید: شرکت همه آحاد ملت در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت سیاست‌های استکباری و استعماری دژخیمان کودک کش رژیم جعلی اسرائیل بویژه حضور پرشور جوانان و نوجوانان عزیز نشان بالندگی و بصیرت امتی است که تصمیم گرفته استقلال خود را با وجود همه تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی و سیاسی حفظ کند و گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان، رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) پرچم این انقلاب را به دست صاحب واقعی‌اش حضرت ولی عصر( عج) برساند.

در ادامه این پیام آمده است: سلام خدا بر ملتی که در بیش از چهل سال همواره بر بیعت خویش باقی مانده‎اند. بی شک این حضور پر صلابت و خروش انقلابی وظیفه‎ای سنگین بر دوش دولتمردان و مسئوولان است تا با تلاش، همدلی و خدمت شایسته قدردان مردم شریف و عزیز باشند.

در پایان این پیام تأکیده شده است: اینجانب به نمایندگی از دولت خدمتگذار از حضور و شکوه راهپیمایی شما عزیزان و همراهان همیشه انقلاب بویژه جوانان و نوجوانان عزیز صمیمانه تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار