امام جمعه قصرشیرین:

راهپیمایی «روز قدس» نقشه‌های شوم اسرائیل را نقش برآب کرده است

حجت الاسلام «علی ملکی» گفت: راهپیمایی ملت مسلمان ایران اسلامی در روز قدس تمام نقشه‌های شوم و اهداف پلید اسرائیل غاصب را نقش برآب کرده و موجب بیداری دیگر ملت‌های جهان شد.
کد خبر: ۳۴۸۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸ - 31May 2019

راهپیمایی « روز قدس» نقشه های شوم  اسرائیل را نقش برآب کرده استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام «علی ملکی» امام جمعه شهرستان قصرشیرین در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قصرشیرین و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با قدردانی از حضور روزه داران و ملت غیور ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار داشت: حضور گسترده مردم دیندار و روزه دار در راهپیمایی روز قدس برکات و آثار زیادی دارد که مقابله با ظلم و تجاوز از مهم‌ترین این برکات است.

امام جمعه قصرشیرین گفت: راهپیمایی ملت مسلمان ایران اسلامی در روز قدس تمام نقشه های شوم و اهداف پلید اسرائیل غاصب را نقش برآب کرده و موجب بیداری دیگر ملت های جهان شد.

وی افزود: تا قبل از تشکیل انقلاب اسلامی و حضور میلیونی ملت مسلمان ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس، اسرائیل غاصب به راحتی مسلمانان مظلوم فلسطین را می‌کشت و خانه‌های آنها را غصب می‌کرد.

خطیب جمعه قصرشیرین گفت: در حادثه صبرا و شتیلا، اسرائیل غاصب هزاران مردم بیگناه فلسطینی را قتل عام کرد و در بالای پشت بام‌های منازل آنها را به ضرب گلوله می‌کشت و منازل آنان را به مهاجران یهود می‌داد و هیچ ملتی در دنیا اعتراضی علیه این جنایات نمی‌کرد.

حجت الاسلام ملکی اضافه کرد: اسرائیل غاصب به دنبال مشروعیت و مقبولیت بین المللی برای حکومت خود بودکه راهپیمایی روز جهانی قدس ملت ایران اسلامی همه دنیا را بیدار کرد و جلوی مقبولیت جهانی این رژیم غاصب را گرفت و منفوریت بین المللی را برای آنها به وجود اورد.

وی از مرزنشینان قصرشیرین برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کرد و حضور آنان را برای خلق حماسه‌ای بی بدیل در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ستودنی دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار