نه به معامله قرن-۴۹/ وزیر دفاع در جمع راهپیمایان زنجانی:

توانمندی دفاعی کشور قابل مذاکره نیست/ معامله قرن با شکست مواجه می‌شود

وزیر دفاع با تاکید بر اینکه ما دنبال جنگ نیستیم، اما با هر عاملی که حیات ملت ایران را به خطر بیاندازد مقابله می‌کنیم، گفت: توانمندی دفاعی کشورمان قابل مذاکره نیست.
کد خبر: ۳۴۸۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱ - 31May 2019

توانمندی دفاعی کشور قابل مذاکره نیست/ معامله قرن با شکست مواجه می‌شودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ظهر امروز در جمع راهپیمایان زنجانی روز جهانی قدس اظهار داشت: امروز هرچه را که داریم، مدیون امام راحل و خون پاک شهدا و جانبازان نظام و انقلاب هستیم و باید قدردان آن‌ها باشیم.

وی با بیان اینکه یاد خدا ظریف‌ترین و لطیف‌ترین نعمتی است که خداوند در اختیار بندگان قرار داده است، تصریح کرد: توکل و یاد خدا راهی برای رسیدن و بهره‌مندی از نعمت‌های خداست.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با بیان اینکه مردم فلسطین مصداق بارز مظلوم هستند، گفت: در مقابل این مظلوم، رژیم صهیونیستی مصداق بارز ظالم محسوب می‌شود.

امیر حاتمی با بیان اینکه امام راحل ابتکارات بسیار خوبی در طول رهبری خود داشتند، تصریح کرد: بعد از امام نیز مقام معظم رهبری به خوبی در این راستا حکیمانه گام برداشته است.

نمایان شدن برکات تصمیم امام در مورد روز قدس

وی با بیان اینکه روز قدس از تدابیر امام راحل است که برکات زیادی برای مردم فلسطین و مظلومان جهان داشت، تصریح کرد: امروز شاهد برکات این انتخاب هستیم.

امیر حاتمی با طرح این سوال که چرا رژیم صهیونیستی مورد حمایت غرب و استکبار جهانی است و جنایات آن‌ها دیده نمی‌شود، ادامه داد: کسانی که امروز مردم فلسطین را مورد ظلم قرار می‌دهند، روزگاری از بسیاری از کشور‌های اروپایی اخراج شدند و به همین دلیل و برای اینکه از شر آن‌ها خلاص شوند، آن‌ها را به فلسطین هدایت کردند.

وزیر دفاع افزود: کشور‌های اروپایی و غرب برای اینکه بتوانند از وحدت و اتحاد مسلمانان جلوگیری کنند، مردمی را به فلسطین کوچاندند تا کشور دولت غاصب صهیونیستی را برای رسیدن به منافع خود تشکیل داده و کشور‌های اسلامی را مورد چپاول و غارت قرار دهند.

وی با بیان اینکه لابی‌های صهیونیستی در راستای حمایت از این رژیم در تلاش هستند تا اجازه فشار به این رژیم کودک‌کش صهیونیستی را ندهند، تصریح کرد: با انتخاب آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس از سوی امام راحل، این توطئه شکست خورده است.

امیر حاتمی به ایجاد داعش و حمایت از آن‌ها توسط استکبار جهانی و اسرائیل گفت: در اعترافات بسیاری از تروریست‌ها در مقابل این سوال که «چرا شما علیه اسرائیل عملیات نمی‌کنید»، اظهار می‌کنند که «عملیات علیه اسرائیل در تفکرات ما نیست».

تشکیل داعش با هدف فرو کردن خنجر در پهلوی ایران بود

وزیر دفاع با بیان اینکه برای اجرای نیات شوم استکبار جهانی داعش تشکیل شد تا خنجر خود را در پهلوی ایران اسلامی فرو کند، تصریح کرد: به همت نیرو‌های نظامی سوریه، روسیه و محور مقاومت و تدابیر مقام معظم رهبری، این توطئه شکست خورد در حالی که آمریکا و استکبار جهانی اظهار می‌کردند که از بین رفتن داعش بیش از ۳۰ سال طول می‌کشد.

وی با اشاره با اینکه معامله قرن گام دیگری از سوی کسانی است که به اهداف رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه کمک کنند، ادامه داد: این طرح نیز با هوشیاری مردم فلسطین و مردم منطقه با شکست مواجه خواهد شد.

امیر حاتمی با بیان اینکه دشمنان با اعمال تحریم‌ها در صدد ایجاد مشکل برای مردم هستند، گفت: آن‌ها می‌دانند که ایران اسلامی توطئه‌های آن‌ها را نقش بر آب خواهد کرد و به همین دلیل بر فشار‌های خود بر ملت ایران افزوده‌اند.

وزیر دفاع با بیان اینکه آن‌ها قطعا در این توطئه نیز شکست خواهند خورد، گفت: ملت ایران هرگز اجازه نخواهند داد که دشمن به اهداف خود برسد.

وی با بیان اینکه آن‌ها اعلام می‌کنند که دنبال جنگ نیستند، چرا که از توانمندی کشورمان آگاهی دارند، افزود: ملت ایران هرگز دنبال جنگ نیست.

امیر حاتمی با بیان اینکه ملت ایران امروز در راهپیمایی روز قدس وحدت و انسجام خود را در مقابله با دشمنان نشان دادند، تصریح کرد: باید هوشیار و آگاه باشیم؛ چرا که دشمن در صدد بر هم زدن وحدت ملت ایران است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با بیان اینکه هرگونه ناامنی در منطقه به نفع رژیم صهیونیستی و به ضرر صادرکنندگان نفت منطقه است، گفت: باید متوجه بود که نمی‌شود کشور بزرگی مثل ایران را در فروش نفت محروم کرد.

وی با تاکید بر اینکه ما دنبال جنگ نیستیم، اما هر عاملی که حیات ملت ایران را به خطر بیاندازد با آن مقابله می‌کنیم، گفت: اقدام دولت در اتخاذ تصمیماتی در مورد برجام، برای حفظ منافع کشورمان انجام گرفته است.

امیر حاتمی تصریح کرد: توانمندی دفاعی کشورمان قابل مذاکره نیست؛ چرا که توانمندی دفاعی کشورمان بومی و داخلی است و قابل مذاکره نیست.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها