امام جمعه شهر آبپخش:

طرح معامله قرن آمریکا محکوم به شکست است

حجت‌الاسلام «خداداد رضایی» گفت:  روز جهانی قدس روز اسلام است و طرح آمریکایی موسوم به معامله قرن از اکنون که هنوز شکل نگرفته است محکوم به شکست است.
کد خبر: ۳۴۸۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵ - 31May 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «خداداد رضایی» امام جمعه شهر آبپخش امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: یکی از پیام‌های مهم راهپیمایی روز قدس در ایران نمایش وحدت بین مردم با هر قوم و مذهبی است که خود موجب ناامیدی دشمنان از ضربه‌زدن به کشور ما می‌شود.

وی گفت: روز قدس یادگار ارزشمند امام راحل عظیم الشان است و مقام معظم رهبری نیز بارها بر موضوع قدس و فلسطین به عنوان مسئله اول جهان اسلام تاکید داشته اند. روز جهانی قدس روز اسلام است و طرح آمریکایی موسوم به معامله قرن از اکنون که هنوز شکل نگرفته است محکوم به شکست است.

خطیب جمعه آبپخش تصریح کرد: انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس و به رسمیت شناختن این مکان مقدس به عنوان پایتخت رژیم جعلی صهیونیستی، از مصادیق بارز ظلم در حق فلسطینیان و زورگویی و دهن کجی به مسلمانان محسوب می شود.

امام جمعه آبپخش افزود: جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در کشتار مردم بی گناه و مظلوم فلسطین در راهپیمایی بازگشت و تحرکات این رژیم در حملات پراکنده به سوریه و ادامه شهرک سازی در مناطق اشغالی، بر ضرورت خیزش عظیم مسلمانان در روز قدس بر علیه اسرائیل غاصب می‌افزاید.

رضایی  بیان کرد: انسان فریب خورده فکری حرکت شنیعی کرد و در پایان شب قدر، امام جمعه محبوب کازرون را به شهادت رساند اما باید دشمنان بدانند که مردم ایران از این قبیل حرکت‌ها زیاد دیده‌اند و بیدار تر شده‌اند.

وی اضافه کرد: با شهادت امام جمعه شهرستان کازرون مردم علاقه خود را بیشتر از پیش به جامعه روحانیت نشان داده و در مراسم‌های یادبود این روحانی فقید حق مطلب را ادا کرده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها