امام‌ جمعه خرم‌آباد:

طرح معامله قرن سند رسوایی اعراب در مسئله فلسطین خواهد بود

آیت الله «سید میر عمادی» گفت: طرح معامله قرن که با همکاری کشور‌های مرتجع عرب می‌خواهد پیاده شود سند رسوایی اعراب در مسئله فلسطین خواهد بود.
کد خبر: ۳۴۸۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹ - 31May 2019

طرح معامله قرن سند رسوایی اعراب در مسئله فلسطین خواهد بود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد آیت الله «سید احمد میرعمادی» نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در خطبه های این هفته نماز جمعه  این شهر اظهار داشت: ماه رمضان ماه تقوا و اخلاص است و باید تلاش کنیم در باقیمانده ماه رمضان تقوا را به اعمال خود بیفزاییم.

وی با بیان اینکه یکی از مهم ترین ابتکارات امام بزرگوار برای حفاظت از آرمان فلسطین تعیین روز جهانی قدس بوده است، افزود: اهمیت روز جهانی قدس هر سال بیشتر می شود، امسال روز جهانی قدس از اهمیت ویژه ای برخوردار است، برای اینکه امسال رئیس جمهور ابله آمریکا آمد طرحی را مطرح کرد تحت عنوان «معامله قرن»، در این طرح آمریکا و استکبار جهانی به دنبال این هستند رژیم صهیونیستی جایگاهش را مستحکم کند.

آیت الله میرعمادی هدف اصلی از طرح معامله قرن را به فراموشی سپردن مسئله فلسطین  دانست و گفت: قدس و فلسطین مسئله اول جهان اسلامی است، مردم در این راهپیمایی شرکت کردند تا اعلام حمایت و همبستگی با ملت فلسطین داشته باشند.

امام جمعه خرم آباد افزود: دشمنان می خواهند حقوق حقه فلسطینیان نادیده گرفته شود، اما کور خوانده اند، آمریکا دچار اشتباه بزرگی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه کشورهای مرتجع عرب دارند نشست برگزار می کنند تا جاده صاف کن طرح آمریکا باشند، تصریح کرد: طرح معامله قرن که با همکاری کشورهای مرتجع عرب می خواهد پیاده شود سند رسوایی اعراب در مسئله فلسطین خواهد بود.

وی  با تأکید بر اینکه  ما اطمینان داریم به وعده الهی که اسلام پیروز خواهد شد و قدس شریف آزاد می‌شود، تصریح کرد: ایمان داریم که با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری که فرمود تا ۲۵ سال دیگر اثری از اسرائیل نخواهد بود، نابودی رژیم صهیونیستی را می بینیم.

آیت الله میر عمادی با بیان اینکه آمریکا و کشورهای مرتجع عرب باید بدانند ملت ایران با همبستگی و اراده پولادی رژیم صهیونیستی را از صحنه روزگار محو خواهد کرد، اظهار داشت: ما به دنیای غرب و کشورهای مرتجع عرب هشدار می دهیم، درس عبرت بگیرید، ملت ایران با همین راهپیمایی ها و مشت های گره کرده رژیم ۲۵۰۰ ساله را سرنگون کرد، با همین راهپیمایی و مشت های پولادی صدام را از بین برد.

خطیب جمعه خرم آباد، با بیان اینکه  ملت ایران با همبستگی و راهپیمایی روز جهانی قدس، با مشت های گره کرده و اراده پولادی رژیم صهیونیستی را از صحنه روزگار محو خواهد کرد، گفت: روز قدس به منزله اهرم فشار علیه رژیم صهیونیستی است، ما اثر راهپیمایی روز جهانی قدس را می بینیم.

وی خطاب به روزدارانی که در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند، عنوان کرد: آفرین بر شما و درود خدا بر شما روزه داران، این راهپیمایی خیلی ارزشمند است، همین راهپیمایی باعث شد که فلسطین به عنوان یک مسئله مهم جهانی مطرح شود و باعث شد رژیم صهیونیستی در دنیا متنفر شمرده شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان  گفت: دنیا رژیم غاصب صهیونیستی را یک رژیم جعلی می داند، اسرائیل یک رژیم کودک کش و نژاد پرست است.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه اثر راهپیمایی روز قدس این است که تمام توطئه های استکبار جهانی در خاورمیانه نقش برآب شده است، ادامه داد: نتیجه آن این است که تنها راه مقابله با رژیم صهیونیستی مقاومت است، مقاومتی که از ملت ایران نشأت گرفته است.

آیت الله میرعمادی  افزود: این رئیس جمهور نادان آمریکا به دنبال این است که از چند نفر از پادشاهان پیر و فرتوت کمک بگیرد تا طرح معامله قرن را پیاده کند اما باید بداند قطعاً با مقاومت اسلامی و همبستگی اسلامی طرح ننگین معامله قرن شکست خواهد خورد.

وی با اشاره به روز ارتحال جانسوز امام خمینی (ره) ادامه داد: حضرت امام شخصیتی را برای رهبری انقلاب اسلامی ایران انتخاب کرد که همچون خورشید می درخشد، انتخاب رهبر فرزانه و حکیم انقلاب این پرچمدار انقلاب و حافظ نظام، حضرت آیت الله امام خامنه ای باعث شد که خط امام و مسیر امام همچنان پر از نور ادامه یابد.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه امام (ره) یک شخصیت معنوی و اخلاقی منحصر به فرد بوده است، گفت: در میان ابعاد شخصیتی امام بزرگوار آنچه بسیار مهم بوده بعد معنوی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: بعد معنوی شخصیت امام از ایشان فقیهی پارسا، سیاستمداری ماهر، مبارزی خستگی ناپذیر و رهبری قاطع و مهربان و الگویی برای همه انسان ها ساخت، امروز هم اقتدار رهبر ما در سایه معنویت است.

وی اضافه کرد: امام راحل بدون اینکه به سلاح مادی تکیه کند نهضت عظیمی را به وجود آورد که منشأ تحول جامعه شده است، امام تاریخ را دگرگون کرده است و این تحول و دگرگونی زاده معنویت بوده است.

آیت الله میر عمادی با بیان اینکه ایمان قوی و اراده پولادی امام (ره) لرزه بر اندام مستکبرین انداخت، گفت: امام راحل می فرمود ما آمریکا را زیر پا می گذاریم، آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند. امروز نیز همان منش و روش و سیره توسط رهبر معظم انقلاب ادامه دارد، امروز هم می گوییم آمریکا را زیر پا می‌گذاریم.

امام جمعه خرم آباد در ادامه گفت: امام بزرگوار نهضت خود را از ۱۵ خرداد ۴۲ آغاز کرد که در ۲۲ بهمن ۵۷ به ثمر نشست.

وی با بیان اینکه  انقلاب ما بر نظریه ولایت فقیه استوار است، افزود: نظریه ولایت فقیه ۴۰ سال است با عزت و اقتدار نقش آفرینی می کند و سکان دار این کشتی انقلاب بوده و آن به سر منزل مقصود می رساند.

آیت اله میر عمادی با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب منشور ۴۰ ساله دوم انقلاب است، تصریح کرد: در این ۴۰ سال دوم انقلاب آنچه مدنظر رهبری است نقش جوانان عزیز است، مسئولیت به دست جوانان است. اینها منشأ تحول باید بشوند، همچنان که ۱۵ خرداد مبدا تحول شد و جوانان و مردم حاضر شدند و پیروز شدیم.

امام جمعه خرم آباد  با تأکید بر اینکه امروز هم باید جوانان به رهبری لبیک بگویند، مدیریت و مسئولیت ها به جوانان سپرده شود، خاطر نشان کرد: برخی می ترسند به جوانان مسئولیت بدهند، یک مشت افراد مسن دور خود جمع کرده اند که توانی ندارند. در حرف زدن می گویند جوان این چنان است و می تواند کار را به پیش ببرد، اما کدام وزیر؟ کدام مدیر؟ کدام استاندار و فرمانداری از جوانان انتخاب شده است؟

وی گفت: بیاییم به سمت مسیر نورانی که امام مسلمین رهبر فرزانه انقلاب ترسیم کرده است برویم، مسئولیت را به جوانان بدهیم، چه معنی دارد شخصی بازنشسته شد و ۳۰ سال خدمت کرد، بعد از ۳۰ سال تازه ۵ تا ۱۰ تا پست و مسئولیت داشته باشد.

آیت الله میر عمادی  افزود: جوان ما بیکار است، نمی‌خواهد کارخانه و مراکز اقتصادی درست شود، این کسانی که خدمت کرده اند بازنشسته هستند بروند تا جوانان را به کار بگیریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار