امام جمعه کوهدشت:

روز قدس سلاح كارآمد جهان اسلام علیه معامله قرن‌ است

حجت‎الاسلام ابراهیم طهماسبی گفت: روز قدس، سلاح كارآمد جهان اسلام علیه معامله قرن‌ است.
کد خبر: ۳۴۸۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۶ - 31May 2019

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‎آباد حجت‌الاسلام «ابراهیم طهماسبی» امام جمعه کوهدشت در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهرستان، اظهار داشت: رعایت تقوا و قوانین الهی که برای سعادت بشر وضع‌شده، زیر پرچم ولایت، بسیار هدایت‌گر و راهگشا است.

وی با اشاره به کوتاهی دولت در کنترل فضای مجازی، بیان کرد: وظیفه‌شناسی و مسؤولیت پذیری مسلمانان در حق یکدیگر امری بسیار مهم است.

خطیب جمعه کوهدشت اظهار داشت: ریشه یهودیت و صهیونیسم در دنیاطلبی و ظلم بیداد می‌کند و همین دلیل فریادهای الله‌اکبر و مرگ بر اسرائیل و آمریکا در روز قدس است.

طهماسبی برکات مدیران جوان حزب‌اللهی براى آینده کشور را مهم خواند و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامى در جمع دانشجویان که اولین روز خردادماه انجام شد با برشمردن حرکت عمومى انقلاب مبتنى بر بیانیه گام دوم، به موضوع راهکارهاى عملى تحقق نقش‌آفرینی جوانان پرداخته و فرمودند: «اگر نسل جوان وارد عرصه‌ى مدیریت شد، حرکت عمومى کشور طبعاً استمرار و سرعت پیدا می‌کند.»

وی با اشاره به رشادت‌های بسیجیان جوان در دفاع مقدس و شهید حججی‌ها در زمان امروز، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب به این مسئله اشاره کردند که قطعاً جنگی نخواهد شد، نقشه آمریکا ملتهب کردن فضای جامعه و القای این تفکر بوده که همه‌چیز خراب است.

خطیب جمعه کوهدشت با اشاره به قدرت پهبادی نیروی‌های مقاومت انصار الله یمن، گفت: ترامپ با انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس، معامله قرن را کلید زد و مثلث شوم اسرائیل، عربستان و آمریکا درصدد مقاومت زدایی هستند که این مسئله را به گور خواهند برد.

طهماسبی روز قدس را سلاح کارآمد جهان اسلام علیه معامله قرن‌ برشمرد و بیان داشت: امروز آمریکا و برخی سست ایمان‌های داخلی درصدد سیاه نمایی هستند که به حمدالله راه به‌جایی نخواهند برد چراکه ما چهل‌سالگی انقلاب اسلامی را پشت سر گذاشته و باقدرت به‌پیش می‌رویم.

وی با انتقاد از نظارت ضعیف مسؤولان ذی‌ربط بر بازار اظهار کرد: مردم از مسؤولین مطالبه گری دلسوزانه داشته باشند، ما از دولت حمایت می‌کنیم و تضعیف جایز نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها