امام جمعه بجنورد:

آمریکا بداند در آرزوی نشستن به پای مذاکره با ایران باید بمیرد

حجت‌الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی گفت: اراده ملت مسلمان همواره در برابر کشورهای غاصب پیروز است و آمریکا بداند که در آرزوی نشستن به پای مذاکره با ایران اسلامی باید بمیرد.
کد خبر: ۳۴۸۸۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۸ - 31May 2019

معامله‌ای که در آن حق مسلمانان خورده شود، شدنی نیستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام و المسلمین «ابوالقاسم یعقوبی» امام جمعه شهرستان بجنورد در خطبه این هفته نماز جمعه با اشاره به آیاتی از قرآن کریم اظهار داشت: یهودیان بدترین و سرسخت ترین دشمنان خدا هستند و حالا یهود صهیونیستم به غده سرطانی در قلب کشورهای اسلامی تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه امروز دشمن اصلی ما تنها صهیونیسم نیست، گفت: در پشت صهیونیسم کشورهای جنایتکار و استعمارگر نظیر آمریکا، انگلیس و دیگر دشمنان اسلام و مسلمین حضور دارند که هدفشان تضعیف امت اسلامی است.

امام جمعه شهرستان بجنورد با اشاره به طرح معامله قرن تصریح کرد: هدف دشمن از ارائه طرح معامله قرن علاوه بر گرفتن سلاح از فلسطین، ضربه زدن به ایران است.

یعقوبی جنگ امروز را جنگ اراده ها خواند و گفت: اراده ملت مسلمان همواره در برابر کشورهای غاصب و ستمگر و دشمنان پیروز است و آمریکا بداند که در آرزوی نشستن به پای مذاکره با ایران اسلامی باید بمیرد و ملت ما و دیگر مسلمانان جهان تا رسیدن به پیروزی در برابر استکبار کنار نخواهیم کشید.

وی بیان داشت: اسرائیل، ارتجاع عرب و آمریکا در قالب مثلث شوم می‌خواهند کاری کنند که فلسطین، ارتش و سلاح نداشته باشد اما این معامله قرن نیست بلکه معامله ننگ است و آمریکا و اسرائیل بدانند معامله‌ای که در آن حق مسلمانان خورده شود، شدنی نیست و ملت مسلمان زیربار این معامله نخواهند رفت چراکه امروز روز قدرت فلسطین و جبهه مقاومت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها