یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس در گفت‎وگو با دفاع‎پرس:

لازمه پیروزی مسلمانان در جهان وحدت است

محمد قاسمی گفت: وقتی ما در کشور خود با یکدیگر وحدت داشته باشیم و در روزهای سخت کنار هم باشیم ملت‎های مناطق دیگر هم از ما الگو می‎گیرند و این موضوع باعث پیروزی مسلمانان در جهان می‌شود.
کد خبر: ۳۴۸۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۹ - 31May 2019

لازمه پیروزی مسلمانان در جهان، وحدت است«محمد قاسمی» از رزمندگان دوران دفاع مقدس در گفت‎وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: ما علاوه بر اینکه برای حمایت از قدس و ملت فلسطین باید در راهپیمایی شرکت کنیم باید در روزهای دیگری که گسترش  دین اسلام اهمیت دارد از جمله 22 بهمن در راهپیمایی شرکت کنیم.

وی بیان کرد: حضور یک نفر در راهپیمایی باعث می شود که دیگران هم در راهپیمایی شرکت کنند و ما با حضورمان در راهپیمایی به دشمنان نظام و انقلاب اجازه نمی دهیم در امورات کشور ما دخالت کنند.

وی اظهار کرد: وقتی ما در کشور خود با یکدیگر وحدت داشته باشیم و در روزهای سخت کنار هم باشیم ملت های مناطق دیگر هم از ما الگو می گیرند و این موضوع باعث پیروزی مسلمانان در جهان می شود و دشمنان نمی توانند به ملت های مظلوم زور بگویند.

وی در خصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: از مهمترین دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی، الگوگیری ملت های مظلوم منطقه از ملت بزرگ ایران است که این موضوع باعث شده که دشمنان، ملت ایران را تهدید و تحریم کند چون آن ها با انقلاب اسلامی مشکل دارند.

وی اظهار داشت: بنده معلم هستم و مدت 15 ماه در مناطق عملیاتی کردستان حضور داشتم و همراه دانش آموزانم به مناطق غرب سفر می کنم و برای آن ها وقایع آن دوران را روایتگری می کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها