تاکید بر ادامه راهپیمایی‌های بازگشت؛ فلسطین برای فروش نیست

هیئت ملی راهپیمایی بازگشت بر ادامه این راهپیمایی‌ها تا تحقق اهداف تاکید کرد.
کد خبر: ۳۴۸۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۷ - 31May 2019

تاکید بر ادامه راهپیمایی‌های بازگشت؛ فلسطین برای فروش نیستبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، هیئت ملی راهپیمایی بازگشت و شکستن محاصره در پایان شصتیمن جمعه راهپیمایی بازگشت بر ادامه این راهپیمایی‌ها تا تحقق اهداف آن تاکید کرد.

در این بیانیه آمده است: قدس پایتخت زمین و دروازه آسمان است و در این روز ملت فلسطین در تمام چادر‌های بازگشت در نوار غزه، قدس اشغالی، کرانه باختری و سایر اردوگاه‌ها همزمان با روز جهانی قدس به صحنه آمدند تا بر وحدت خود در برابر همه تلاش‌هایی که برای به فراموشی سپردن مسئله فلسطین به رهبری دولت متکبر دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا تاکید کنند.

هیئت ملی راهپیمایی بازگشت افزود: دولت ترامپ از بحران‌ها و درگیری‌ها بین امت سوء استفاده می‌کند تا این بحران‌ها را به فرصتی برای خدمت به پروژه‌های توسعه طلبانه رژیم اشغالگر صهیونیستی تبدیل کند.

این هیئت در ادامه بیانیه خود اعلام کرد: واکنش به نشست اضطراری سران عرب که قدس و شهرک‌سازی و محاصره علیه غزه و درد و رنج ملت فلسطین در آن نادیده گرفته شد با راهپیمایی‌های گسترده بزرگداشت روز جهانی قدس در تعداد زیادی از کشور‌ها و در رأس آن فلسطین، ایران، یمن، عراق، سوریه، لبنان و دیگر کشور‌های عربی و اسلامی صورت گرفت.

هیئت ملی راهپیمایی بازگشت افزود: هیچ راهی به جز اتحاد در برابر طرح‌هایی فریبکارانه‌ای که برای به فراموشی سپردن مسئله فلسطین طراحی می‌شود نداریم. تاکید می‌کنیم که کنفرانس بحرین تلاش آمریکا برای خدمت به دشمن صهیونیستی است و ما این کنفرانس و همه توطئه‌ها را محکوم می‌کنیم. فلسطین برای فروش یا معامله نیست.

این هیئت ضمن تبریک عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی از شرکت کنندگان در راهپیمایی‌های روز جهانی قدس تقدیر کرد و این راهپیمایی‌ها را به منزله اعلام مخالفت جهانی با معامله ترامپ دانست.

هیئت ملی راهپیمایی بازگشت خواستار کاهش درد و رنج خانواده‌های شهدا و مجروحان و حمایت از آن‌ها شد و از اقدامات جمهوری اسلامی ایران در این راستا تشکر کرد.

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها