سردار یزدی در نشست خبری عنوان کرد؛

استقرار سیستم‌های پدافند هوایی در اطراف حرم مطهر امام خمینی (ره)

فرمانده قرارگاه شهید فهمیده ضمن تشریح تدابیر امنیتی این قرارگاه در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) از استقرار سیستم‌های پدافند هوایی در اطراف حرم مطهر امام راحل خبر داد.
کد خبر: ۳۴۸۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳ - 01June 2019

استقرار سیستم‌های پدافند هوایی در اطراف حرم مطهر امام خمینی (ره)به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «محمدرضا یزدی» فرمانده قرارگاه شهید فهمیده صبح امروز در نشستی خبری که به منظور تشریح فعالیت‌های این قرارگاه در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: از نظر امنیتی از مرز‌ها تا داخل کشور تدابیر امنیتی لازم پیش‌بینی شده است به نحوی که پوشش منطقه از ۱۰ کیلومتری به صورت فشرده خواهد بود؛ البته تاکنون مشکلی در این رابطه گزارش نشده است؛ ولی با این حال، دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی از آمادگی لازم برخوردار هستند.

وی افزود: در همین رابطه، سیستم‌های پدافندی ازجمله سیستم «هاگ» در اطراف حرم مستقر خواهد شد.

فرمانده قرارگاه شهید فهمیده ادامه داد: استقرار سیستم‌های پدافند هوایی در اطراف محل برگزاری مراسم به دلیل تحرکات احتمالی از سوی دشمنان انقلاب است که بر این اساس، سیستم‌های جنگ الکترونیک و مقابله با ریزپرنده‌ها افزایش چشمگیری یافته است.

سردار یزدی با تاکید بر اینکه نیرو‌های اطلاعاتی و امنیتی آماده مقابله با هرگونه اقدام احتمالی در این زمینه هستند، گفت: ۲۶ دستگاه اجرایی در برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام مشارکت دارند.

وی افزود: امسال نیز همچون سال قبل به دلیل تقارن مراسم سالگرد ارتحال امام با ماه رمضان، مراسم سالگرد ساعت ۱۷:۳۰ با سخنرانی مقام معظم رهبری آغاز می‌شود و زائرانی از هشت استان مرکزی، قم، البرز، قزوین، مازندران، اصفهان، تهران و سمنان در این مراسم حضور می‌یابند.

فرمانده قرارگاه شهید فهمیده عنوان کرد: امسال ۹۰ هزار نفر سهمیه برای حضور زائران در مراسم سالگرد ارتحال امام از تهران بزرگ پیش بینی شده است؛ همچنین زائران خارجی و پیروان ادیان الهی نیز همچون سال‌های گذشته در این مراسم حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار