برپایی ایستگاه کتابخوانی «تبیین اندیشه‌های امام (ره)» در لرستان

اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش لرستان به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی (ره)، در ساختمان اداره‌کل آموزش و پرورش استان اقدام به ایجاد ایستگاه مطالعه با موضوع تبیین اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره) کرده است.
کد خبر: ۳۴۸۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵ - 01June 2019

برپایی ایستگاه کتابخوانی «تبیین اندیشه‌های امام (ره)» در لرستانبه گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، به‌مناسبت فرا رسیدن سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش لرستان در اقدامی ارزشمند مبادرت به ایجاد ایستگاه مطالعه با موضوع تبیین اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره) در ساختمان اداره‌ کل آموزش و پرورش استان لرستان کرده است.

عنایت صادقی رئیس اداره فرهنگی  هنری اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان در خصوص برگزاری این طرح گفت: نسل امروز به‌ ویژه دانش‌آموزان، نوجوانان و جوانان نیاز دارند که با مبانی و اندیشه‌های امام خمینی (ره) شناخت کامل داشته باشند.

وی افزود: به همین منظور معرفی آثار و اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره) یکی‌ از اهداف مهم اداره‌کل فرهنگی و هنری آموزش و پرورش لرستان است که با حمایت سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره‌ کل آموزش و پرورش لرستان در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار