راز فرار صهیونیستها از اسرائیل؛

پای سیاست نتانیاهو در میان است

محافل صهیونیست به شدت از افزایش روند فرار صهیونیست‌ها از فلسطین اشغالی نگران هستند و علت آن را سیاست‌های نتانیاهو می دانند.
کد خبر: ۳۴۸۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰ - 01June 2019

پای سیاست نتانیاهو در میان استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، رای الیوم در مطلبی با اشاره به فرار صهیونیست‌ها از فلسطین اشغالی به دنبال گرانی و سیاست‌های کابینه بنیامین نتانیاهو، آورده است: تظاهرات اسرائیلی‌ها علیه نتانیاهو به خاطر مشکلات اقتصادی فایده‌ای نداشت و کمیته‌ای که کابینه آن تشکیل داد، توصیه‌هایی کرد که در حد جوهری بر روی کاغذ باقی ماند و هرگز اجرایی نشد و واکنش اسرائیلی ها، شروع مهاجرت به کشورهای اروپایی به ویژه آلمان بود و این حرکتی اعتراضی محسوب می‌شود.

این رسانه می‌افزاید که علاوه بر گرانی کالاهای اساسی، موضوع دیگری که در بحث مهاجرت اسرائیلی‌ها به خارج از فلسطین اشغالی قابل توجه است عدم عرق و وابستگی آن به سرزمینی است که در بزرگترین جنایت تاریخی با نابودی ملت فلسطین، رژیم عبری در آن ایجاد شده است.

رای الیوم نوشت: مهاجرت به خارج از اسرائیل نه تنها متوقف نشده، بلکه تشدید هم شده است و روزنامه صهیونیستی هآرتص از افزایش روند تحصیلکردان این رژیم به خارج از فلسطین اشغالی خبر داده و اذعان کرده است که به ازای هر فرد آکادمیکی که به این رژیم وارد می شود، چهار صهیونیست تحصیلکرده از آن خارج می‌شوند.

هآرتص به نقل از دان بن داوید اقتصاد دان صهیونیست آورده است که روند فرار تحصیلکردها تشدید شده است و این به علت سیاست‌های کابینه نتانیاهو است که آنها را فراری داده است.

این اقتصاددان صهیونیست از خروج چهار تحصیل کرده در ازای ورود یک تحصیل کرده در حالی که قبلاً این رقم ۲ به یک بود، پرده برداشته است.

هآرتص از خروج صهیونیستهایی که برای تحصیل در طب به خارج می روند و هرگز به این رژیم باز نمی‌گردند، خبر داده است.

کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی نیز به میل شدید صهیونیست‌ها برای رفتن به کشور پرتغال اشاره کرده است.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها