رئیس جدید سازمان بسیج سازندگی مازندران معارفه شد

در مراسمی با حضور فرمانده سپاه کربلای مازندران، سرهنگ اقبال‌پور به عنوان رئیس جدید سازمان بسیج سازندگی مازندران معارفه شد.
کد خبر: ۳۴۸۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۶ - 01June 2019

رئیس جدید سازمان بسیج سازندگی مازندران معارفه شدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آئین تکریم و معارفه مسئولان سازمان‌های بسیج سازندگی و معاونت مهندسی سپاه کربلای مازندران امروز با حضور سردار «محمدحسین بابایی» فرمانده سپاه کربلای مازندران، مسئولان سپاه استان و بسیج سازندگی مازندران در ساری برگزار شد.

سردار «محمدحسین بابایی» فرمانده سپاه کربلای مازندران در این مراسم به سه اصل مهم  کار در سپاه پرداخت و با اشاره به اینکه کار باید برای خدا باشد، اظهار داشت: نکته نخستی که یک مدیر جهادی باید در نظر بگیرد این است که تمام وقت برای خدا و انقلاب کار کند.

وی با اشاره به شهدای شاخص کشور همچون شهید تهرانی مقدم و شهید صیاد شیرازی، افزود: کسانی می‌توانند در انقلاب تاثیرگذار باشند که  تمام وقت کار کنند و دارای روحیه خستگی ناپذیری باشند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران، دومین اصل مهم را روحیه جهادی دانست و تصریح کرد: روحیه جهادی کار کردن از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است ،چرا که هدف به سرانجام رسیدن کار است.

وی با اشاره به اینکه در قبال کاری که انجام می‌دهیم نباید چرتکه بیندازیم یا خودمان را با کارمندان ادارات دیگر مقایسه کنیم، افزود:کار و تلاش در راه خدا باشد، خدا هم روزی آن را می‌رساند به ازای کاری که برای انقلاب انجام می‌دهیم دنبال مزد نباشیم.

«غلامرضا شریعتی» مسئول سابق سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران نیز با بیان اینکه تا عمر داریم در مسیر تداوم پاسداری از انقلاب هستیم، گفت: امام را از دوران کودکی شناختم و از همان دوران برای دفاع از دین و ارزش‌ها تلاش می‌کردم.

وی اضافه کرد: با این نگاه امام به دفاع و پاسداری  از انقلاب پرداختیم که خدای متعال این فرصت را به ما داد تا امام زمان را یاری کنیم.

شریعتی به مظلومیت و ایثاگری شهدا اشاره و خاطرنشان کرد: وارث خون شهدا هستیم و در مابقی عمر خود باید در راه آرمان‌های شهدا باشیم. وظیفه جوانان پاک کردن انقلاب از ناخالصی‌ها است.

وی با بیان اینکه تا آخرین لحظات با نفس مدد شهیدان، پاسدار انقلاب باشیم،  تصریح کرد: با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب این انقلاب نیاز به پالایش دارد و این بر عهده جوانان است تا انقلاب را از وجود برخی ناخالصی‌ها پاک کنند.

مسئول سابق بسیج سازندگی سپاه کربلا با اشاره به سیل اخیر و بازدید رئیس بسیج مستضعفین کشور از مناطق سیل‌زده سیمرغ، افزود: در حادثه سیل رئیس سازمان بسیج مستضعفین باور نمی‌کرد سپاه مازندران در مناطق سیل‌زده بدون استفاده از بودجه و امکانات دولتی تنها با استفاده از مجمع خیرین مازندران وارد مرحله بازسازی شود.

شریعتی به برخی از تجربیاتی که در دوره مسئولیت بسیج سازندگی داشت، پرداخت و ادامه داد: نخستین کاری که در بسیج سازندگی به آن توجه داشتم الزامات هر ساختار برای توسعه مدیریت بود و امروز در حوزه توانمندسازی مسئولان رده‌ها بسیار پیشرفت داشتیم.

وی تمرکز بر محورهای اساسی ماموریت‌ها را نکته مهم بسیج سازندگی برشمرد و اضافه کرد: با تلاش همکاران در حوزه محرومیت‌زدایی، مازندران پناهگاه بسیاری از محرومان استان شد.

شریعتی با تاکید بر حفظ امکانات و توجه به مشارکت مردمی تصریح کرد: مردم از نزدیک احساس کردند که سپاه حامی جدی مردم است.

در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ «غلامرضا شریعتی» تقدیر و سرهنگ اقبال‌پور به عنوان رئیس جدید بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران معارفه شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها