مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

مخابره اندیشه‌های امام خمینی به جهان وظیفه هنرمندان و رسانه‌ها است

سردار «محمد علیپور» گفت: همان‌گونه که شخصیت بارز امام خمینی توانست ایران عزیز و اسلام ناب را به دنیا بشناساند و معرفی کند اکنون نیز وظیفه و رسالت ما و البته هنرمندان و رسانه‌ها این است که بتوانند اندیشه‌های امام را به دنیا مخابره کنند.
کد خبر: ۳۴۸۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹ - 02June 2019

وظیفه هنرمندان و رسانه هاست که اندیشه های امام راحل را به جهان مخابره کنند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار«محمد علیپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در نشست بررسی نقش برجسته بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در هدایت دوران 8 ساله دفاع مقدس اظهار داشت: مدیریت انقلابی، محوریت اعتقادی و هدایت امورات با واگذاری به جوانان، مهمترین شاخصه‌های بارز حضرت امام خمینی در هدایت جنگ تحمیلی بودند. 

وی که در جمع کارکنان اداره کل خوزستان و در آستانه سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی سخن می‌گفت، افزود: تنها فرق جنگ ما با تمام جنگ‌های دنیا، نوع و شیوه مدیریت معنوی حضرت امام بود که توانست قلب و روح و جان اقشار مختلف را به دست آورد و آن را در جهت دفاع از کیان اسلام و نظام و میهن به کار برد.

علیپور ادامه داد: اندیشه‌های امام خمینی و شیوه مدیریت معنوی ایشان باید به زبان های مختلف هم به نسل جوان خودمان تزریق شود و هم به تمام جوانان انقلابی دنیا تا بتوانند از آن به عنوان نقشه راه استفاده کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان متذکر شد: همان‌گونه که شخصیت بارز امام خمینی توانست ایران عزیز و اسلام ناب را به دنیا بشناساند و معرفی کند اکنون نیز وظیفه و رسالت ما و البته هنرمندان و رسانه ها این است که بتوانند اندیشه‌های امام را به دنیا مخابره کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار