با صدرور پیامی؛

مدیر كل بنیاد شهید مازندران شهادت جانباز «محمدیان» را تسلیت گفت

«هدایت مظلومی» مدیر كل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران به مناسبت شهادت جانباز شهید «علی دوست محمدیان» پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۳۴۸۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴ - 02June 2019

مدیر كل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران شهادت جانباز «محمدیان» را تسلیت گفتبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «هدایت مظلومی» مدیر كل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران به مناسبت شهادت جانباز  «علی دوست محمدیان» پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

شهادت، نقطه اتصال مسیر تقرب الی الله است و صرفا این مسیر مختص شهداست، همانان كه به مصداق آیه شریفه «عند ربهم یرزقونند» آنان با طی طریق معنوی خود هادی شدند و شفاعت گر روز جزا و به همین جهت در یك داد و ستد سرشار از منفعت با خالق متعال همیشه جاودان ماندند و چراغ راه آیندگان تا حجت را بر قاعدین تمام نمایند.

آنان در این برهه از زمان به ما آموختند خط سرخ شهادت همواره جوشان است و اگر ملتی بخواهد سربلند باشد و به خودش ببالد و عزت و سرافرازی خود را صیانت نماید باید از جان مایه بگذارد  تا فخر و بالندگی را به ارمغان بیاورد كه مصداق این اوصاف جانباز سرافراز شهید «علی دوست محمدیان» است، یكی از مردان الهی از تبار عشق كه با سرمایه معنوی و ارزشمند حضور در جبهه حق علیه باطل در دوران حماسه‌ی هشت سال دفاع مقدس و سپس تحمل درد و رنج ناشی از مجروحیت به فیض شهادت نائل آمد.

رشادت و دلاورمردی این شهید والامقام در دوران دفاع مقدس و سپس تحمل دردهای دوران جانبازی از او نامی جاودان به یادگار گذاشت و عزت و سربلندی را برای خود، خانواده بزرگوار و ایران اسلامی به ارمغان آورد.

اینجانب شهادت جانباز شهید علی دوست محمدیان را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، خانواده صبور و مردم شریف بویژه جامعه ایثارگری مازندران تسلیت عرض می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار