حجت‌الاسلام محمدحسنی:

همدلی نیرو‌های مسلح موجب ترس و عقب‌نشینی دشمن شد

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: انسجام نیرو‌های مسلح در ماجرای اخیر، که مصداق همدلی آن‌ها به شمار می‌رود، موجب ترس و عقب‌نشینی دشمن از اهداف خود شد.
کد خبر: ۳۴۸۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹ - 02June 2019

همدلی نیرو‌های مسلح موجب ترس و عقب‌نشینی دشمن شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت الاسلام و المسلمین «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، در جمع فرماندهان و کارکنان ستاد نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه همدلی نیرو‌های مسلح چیزی است که در نبرد اراده‌ها دیدیم، اظهار داشت: نیرو‌های مسلح ما، با اتحاد و همدلی به اوج آمادگی رسیدند و با توکل به خداوند منان، اراده ایمانی خود را به دشمن تحمیل کردند.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مبنی بر اینکه در نبرد اراده‌ها هر کس که اراده محکم‌تری داشته باشد، حتما پیروز است، ادامه داد: اراده‌های رزمندگان ما مرگ را از خودشان می‌ترساند که نمونه بارز آن را در روز‌های اخیر شاهد بودیم. این تجربه گرانقدری است که باید به عنوان یک تجربه کیمیایی از آن استفاده کنیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: انسجام نیرو‌های مسلح در ماجرای اخیر، که مصداق همدلی آن‌ها به شمار می‌رود، موجب ترس و عقب‌نشینی دشمن از اهداف خود شد.

حجت الاسلام محمدحسنی تاکید کرد: نمایش اقتدار بخش مهمی از اصل اقتدار است. فرماندهان ما آمادگی خود را اعلام کردند و در مناطق مختلف و پایگاه‌ها حضور یافتند و آمادگی رزمی خود را ارزیابی کردند و مورد آزمایش قرار دادند، که این مورد نیز ازجمله الزامات تحمیل اراده‌ها به دشمن بود.

وی گفت: رعایت نکات حفاظتی از دیگر الزامات آمادگی نظامی است. باید این هنر را داشته باشیم که نکات حفاظتی را از دشمن بگیریم، ولی کوچکترین نکته حفاظتی را به دشمن ندهیم که نتواند ما را تجزیه و تحلیل کند. تا زمانی که قادر به این کار نباشد، نمی‌تواند وارد جنگ با ما شود. این موضوع باید در زمینه‌های مختلف جاری باشد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برکات دعا تصریح کرد: دعا مجرای نزول رحمت حق بر بندگان، بهترین جلوه بندگی و تنها راه رسیدن به جایگاه ویژه نزد خداوند است که موجب حفظ داشته‌ها و به دست آوردن نعمت‌ها می‌شود.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار