فرمانده سپاه استان لرستان خبر داد؛

بازسازی منازل سیل‌زدگان لرستان با اولویت خانواده‌های نیازمند

سردار «مرتضی کشکولی» گفت: بازسازی منازل سیل‌زدگان با اولویت خانواده‌های نیازمند از جمله مددجویان تحت‌پوشش بهزیستی و کمیته‌ امداد امام خمینی (ره) انجام می‌شود.
کد خبر: ۳۴۹۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۹ - 02June 2019

بازسازی منازل سیل‌زدگان لرستان با اولویت خانواده‌های نیازمند انجام می‌‌شود

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، سردار «مرتضی کشکولی» فرمانده سپاه حضوت ابوالفضل (ع) استان لرستان، ظهر امروز (یکشنبه) در جلسه عملیات اجرایی بازسازی منازل تخریبی در مناطق سیل‌زده استان، اظهار داشت: ما در جریان سیل، در مدت ۳۲ روز ۲۰ خانه بازسازی شده را تحویل مردم دادیم و گل‌ولای کوچه و منازل را پاکسازی کردیم، هنوز دوستان ما در پلدختر مستقر هستند.

وی با بیان اینکه ما معطل بوروکراسی‌های اداری نماندیم، افزود: یک مدیریت جهادی و روحیه انقلابی نیاز است و باید این بوروکراسی‌های دست و پاگیر کاهش پیدا کند تا بتوانیم کار را سریع‌تر پیش ببریم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان با بیان این‌که اجر خدمت‌رسانی به محرومین کمتر از شهادت در راه خدا نیست، بیان کرد: برای امدادرسانی، خانواده‌های مستضعف مانند مددجویان بهزیستی و کمیته‌امداد، افراد بی‌سرپرست و بدسرپرست و خانواده‌هایی که در آن پدر خانواده ازکارافتاده است و فرزند پسر ندارد و پس از آن خانواده‌های شهدا و ایثارگران، پیشکسوتان و بازنشستگان سپاه در اولویت ما هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار