مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

ایمان مهم‌ترین مؤلفه مقاومت در برابر نظام سلطه است

سردار یوسفعلی­‌زاده با بیان اینکه ایمان خط روشن و مهم‌ترین ذخیره پایان ناپذیر ملت ماست، گفت: مردم کشورمان در طول ۴۰ سال حیات انقلاب با بهره‌‌گیری از مؤلفه ایمان حرکت خود را استمرار بخشید.
کد خبر: ۳۴۹۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۵ - 02June 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسین‌علی یوسفعلی‌­زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس استان خراسان رضوی، امروز (یک‌شنبه) در جمع کارکنان وزرات دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح مستقر در مشهد، اظهار داشت: باید فرصت خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی را قدر بدانیم و در هر موقعیتی که هستیم آن را مرکز دنیا بدانیم.

وی در ادامه به تولیداتی که در حوزه دفاعی در استان خراسان رضوی صورت می­‌گیرد اشاره کرد و افزود: اقداماتی که در حوزه تولید انجام می­‌دهید بیان‌گر این حقیقت است که جوان ایرانی خلاق و مبتکر است. هر کدام از تولیدات از دیگری بهتر و قابل استفاده و مورد تأیید یگان مصرف کننده است.

یوسفعلی‌­زاده تصریح کرد: موفقیت در تولید، در حوزه نظامی نشان از آن دارد که با خودباوری و خودکفایی از واردات به صادرات رسیده‌­ایم. گروهی که در داخل نسخه نیاز به بیگانگان را برای کشور تجویز می­‌کنند، باید خودکفایی در حوزه دفاعی برای آن‌ها درس بشود.

این مسئول تأکید کرد: پیش‌روندگی در حوزه دفاعی تبدیل به پیش‌برندگی شده است. امروز جبهه مقاومت در دنیا با تکیه به همین پیش‌روندگی این حرکت را در کشور‌های خود پیگیری می‌کند. ۴۰ سال پیش فلسطینی‌ها با سنگ فلاخن با رژیم صهیونیستی می­‌جنگیدند، اما امروز با موشک به مقابله با رژیم اشغالگر قدس می­‌پردازند که این رژیم جعلی مجبور به پذیرش آتش بس در کمتر از سه روز می­‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی با بیان این‌که باید فرصت غنیمت شمرد و پایه‌های اقتدار نظام را تقویت کرد، ابراز داشت: مقام معظم رهبری در دیدار خود با مسئولین و کارگزاران نظام که در ماه رمضان صورت گرفت ضمن تبیین شرایط و ترسیم وضعیت‌ها، راهبرد‌های پیشروی نظام را بر نوع تحلیل‌ها مرور کردند و در ادامه مقاومت و ایستادگی را به عنوان راهبرد قطعی نظام اعلام کردند.

وی در ادامه مؤلفه‌های مقاومت ملت کشورمان را برشمرد و بیان داشت: داشته‌های ایمانی مهمترین ذخیره ملت ماست. خداوند بزرگ نهی کرده که زیر بار ظلم ستمگران برویم؛ او به تمام انبیاء و اولیاء دستور داده که در برابر دشمنان اسلام مقاومت کنند.

این مسئول تأکید کرد: این خط روشن و مهم‌ترین ذخیره پایان‌ناپذیر ماست. مردم کشورمان در طول ۴۰ سال حیات انقلاب با بهره‌گیری از این مؤلفه، حرکت خود را استمرار بخشید؛ لذا دشمن تلاش زیادی می‌کند تا با تهاجم فرهنگی و تکیه به فضای مجازی و با دروغ‌پراکنی در شبکه‌های صهیونیستی و ماهواره‌ای، این ذخیره را از ملت ایران اسلامی بگیرد؛ اما به کوری چشم دشمن این توطئه­ آن‌ها بی اثر خواهد شد.

وی در ادامه برخورداری کشورمان از جوانان مؤمن و انقلابی را یکی دیگر از مؤلفه‌­های مقاومت دانست و افزود: ایران اسلامی رهرو شهیدان مثل شهید «حججی» که به مرگ لبخند می‌­زنند فراوان دارد. این داشته کمی نیست. این مؤلفه از همه تجهیزات نظامی کارآمدتر است.

یوسفعلی­‌زاده گفت: گزینه مقاومت با تکیه بر این منطق پیش می‌رود و انقلاب اسلامی در جهان حامیان خود را پیدا کرده است. امروز صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها می‌دانند که اگر دست از پا خطا کنند اولین نقطه که نابود خواهد شد کشور جعلی اسرائیل خواهد بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش­‌های دفاع مقدس خراسان رضوی ادامه داد: تجربه گران‌سنگ مقاومت ۴۰ ساله انقلاب اسلامی در برابر دنیای کفر با تکیه به نقاط اوجی همچون فتح خرمشهر پیش چشم جهانیان است. همه می‌دانند این کشور جوانان علوی، فاطمی و حسینی دارد.

وی افزود: امروز در حوزه دفاعی بابت کوچکترین قطعات محتاج هیچ بیگانه‌­ای نیستیم. امروز شهر‌های موشکی جمهوری اسلامی در برابر دشمن رژه می‌­روند. تکنولوژی دریایی کشورمان ابهت تمام ناو‌های آمریکایی را به سخره گرفته است. امروز نفوذ استراتژیک نظام در کشور‌های منطقه، جهان و مستضعفین عالم چالش جدی برای آمریکا ایجاد کرده و این جمهوری اسلامی است که با اقتدار در منطقه و سطح بین الملل حضور مؤثر و تعیین کننده دارد.

یوسفعلی‌­زاده در پایان گفت: امروز افتخار، استقلال و عظمت کشور به برکت داشته‌های ملت ایران اسلامی است. باید برای تداوم این اقتدار به وصیت‌­نامه امام خیمنی (ره) جامع عمل بپوشانیم و به شهیدان و پیشکسوتان اقتدا کنیم و آرا و اندیشه‌های رهبر حکیم و فرزانه انقلاب که سند عزت و افتخار و سربلندی ماست را سر لوحه کار‌های خود قرار دهیم.

خاطرنشان می‌شوئد، قبل از این مراسم، سردار یوسفعلی‌­زاده از نمایشگاه پیشرفت­‌های دفاعی کشورمان که توسط متخصصین خراسانی تولید شده است بازدید کرد.

همچنین در ادامه نیز مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی با مدیر یکی از صنایع تابعه وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در این استان دیدار کرد و در خصوص زمینه­‌های همکاری مشترک در راستای ترویج فرهنگ جهاد و مقاومت تبادل نظر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار