مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو:

مترو برای نمازگزاران عید فطر رایگان است

مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو با اعلام کاهش ساعت حرکت قطار‌های مترو در عید فطر، گفت: مترو در این روز برای نمازگزاران رایگان است.
کد خبر: ۳۴۹۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۲ - 02June 2019

مترو برای نمازگزاران عید فطر رایگان استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در ارتباط با تمهیدات مترو برای عید فطر اظهار داشت: برای عید فطر فاصله حرکت قطار‌های خط یک متروی تهران از هفت به چهار دقیقه، در خط دو از هفت به شش دقیقه، در خط سه از ۱۲ به هفت و نیم دقیقه، در خط چهار از هشت به شش دقیقه و در خط هفت از ۱۵ به ۱۲ دقیقه کاهش می‌یابد.

وی افزود: با توجه به برگزاری نماز عید فطر در مصلی امام خمینی (ره) شهروندان و نمازگزاران می‌توانند از ایستگاه‌های شهید بهشتی و مصلی امام خمینی (ره) جهت حضور در مراسم نماز عید استفاده کنند.

نوبخت خاطرنشان کرد: در این روز تعداد حرکت قطار‌ها نسبت به برنامه روز‌های تعطیل افزایش خواهد یافت تا نمازگزاران و مسافران راحت‌تر از این وسیله حمل و نقل ریلی درون‌شهری ایمن، سریع و پاک استفاده کنند.

وی با بیان اینکه شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه آمادگی دارد تا در صورت نیاز جهت خدمات‌دهی مناسب‌تر به شهروندان و مسافران قطار‌های فوق العاده را در تمام خطوط اعزام کند، یادآور شد: به شهروندان توصیه می‌شود به منظور دسترسی بهتر و آسان‌تر به محل برگزاری نماز عید فطر در ایستگاه مصلی امام خمینی (ره) در خط یک متروی تهران پیاده شوند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار