مسوول روابط عمومی حفظ آثار دفاع مقدس لرستان تأکید کرد؛

ضرورت استفاده از تمامی ابزارها و امکانات برای حفظ نام و یاد شهدا

محمد چگنی گفت: برای حفظ نام و یاد شهدا، باید از تمامی امکانات و ابزارهایی که در اختیار داریم استفاده کنیم.
کد خبر: ۳۴۹۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۰ - 02June 2019

استفاده از تمامی ابزارها و امکانات  برای حفظ نام و یاد شهدا

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، «محمد چگنی» مسوول روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، امروز در آیین رونمایی از سایت 30 شهید شاخص لرستان که در سالن جلسات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این استان برگزار شد، اظهار داشت: برای  حفظ  نام و یاد شهدا، باید از تمامی امکانات و ابزارهایی که در اختیارداریم، استفاده کنیم.

وی با اشاره به رونمایی از سایت 30 شهید شاخص لرستان، افزود:  برای شروع به کار این سایت، ابتدا 30 شهید لرستانی را انتخاب کردیم و برای تأیید شاخص بودن  این شهدا با مرکز، نامه نگاری داشتیم.

چگنی  با بیان اینکه پس از تأیید شاخص بودن این شهدای گرانقدر، مرحله جمع آوری اطلاعات را شروع کردیم، افزود: اطلاعات این شهدا را از مدارک موجود در بنیاد شهید و امور ایثار گران لرستان، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، مصاحبه با اشخاصی که راجع به این شهدا اطلاعاتی داشتند و کتاب‌های که در خصوص این شهدا چاپ شده است، به دست آوردیم.

مسوول روابط عمومی اداره کل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان بیان کرد: از طریق این سایت که آدرس الکترونیک آن www.shohada.ir است، اطلاعات این 30 شهید شاخص لرستانی در اختیار عموم قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: اگر اطلاعات دیگری راجع به این 30 شهید، بغیر از آنچه تاکنون در سایت، بارگزاری شده است، به دست‌مان برسد به مطالب روی سایت اضافه می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار