مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

امام خمینی (ره) پایه‌گذار گفتمان مقاومت و پایداری است

حجت‌الاسلام «ناصر شکریان‌امیری» گفت: حضرت امام خمینی (ره) پایه‌گذار گفتمان مقاومت و پایداری و بنیانگذار تمدن نوین اسلامی است.
کد خبر: ۳۴۹۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵ - 03June 2019

امام خمینی (ره) پایه‌گذار گفتمان مقاومت و پایداری استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «ناصرشکریان امیری» مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی و قیام خونین 15 خرداد، اظهار داشت: معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی با پیروزی انقلاب اسلامی تحول عظیمی در حوزه تمدن نوین اسلامی داشتند و امروز راه و مکتب ایشان الگوی بسیاری از آزادی‌خواهان جهان است.

وی با اشاره به هدایت‌های بی‌بدیل حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب در پیروزی‌های مقتدرانه جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف کشور، افزود: ارائه کارنامه 40 ساله درخشان انقلاب اسلامی نشان از اصول و مبنای دینی جمهوری اسلامی دارد که این اصول و مبنا برگرفته از اسلام ناب و با الگو گیری از سیره و منش انبیاء الهی بوده که حضرت امام خمینی آن را پایه‌گذاری کرده است.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با اشاره به گفتمان مقاومت و پایداری حضرت امام (ره) و مبنای دینی و اسلامی جمهوری اسلامی، بیان داشت: اهداف اصلی حضرت امام خمینی در تاسیس حکومت انقلاب اسلامی حاکمیت اسلام و قرآن، ایجاد تمدن نوین اسلامی و احیای کرامت انسانی و نقش مردم در تعیین سرنوشت خود بود و امروز مقام معظم رهبری با همان اصول اعتقادی و مبنای مستحکم دینی جمهوری اسلامی این انقلاب را رهبری و هدایت می کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود امام (ره) را علمدار تمدن نوین اسلامی دانست و تاکید کرد: خاستگاه انقلاب امام خمینی (ره) برخواسته از انقلاب حضرت سیدالشهدا (ع) است و امروز مستکبران عالم در مواجهه با انقلاب اسلامی با چالش بزرگ و جدی روبرو شده‌اند، زیرا در خاستگاه انقلاب امام (ره) پیروزی در جاودانگی است حتی با شهادت.

شکریان‌امیری انقلاب اسلامی را معجزه امام (ره) دانست و گفت: اندیشه‌های متعالی حضرت امام (ره) عامل پیروزی‌های انقلاب اسلامی و جهانی شدن انقلاب اسلامی است و امروز هم جمهوری اسلامی با هدایت‌های خلف صالح حضرت امام خمینی، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای مسیر پیشرفت و توسعه را با سرعت می‌پیماید و گفتمان مقاومت و پایداری جمهوری اسلامی  امروز در سطح جهان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار