در راستای تکریم خانواده‌های شهدا صورت گرفت؛

دیدار مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران با خانواده شهید «نوبخت»+ تصاویر

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران و هیئت همراه در راستای تکریم شهدا و خانواده‌های آنها، با خانواده شهید «محمدتقی نوبخت» در شهرستان ساری دیدار کرد.
کد خبر: ۳۴۹۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴ - 03June 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «سمیه قاسمی‌طوسی» مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران امروز در دیدار با خانواده شهید «محمدتقی نوبخت» از شهدای عملیات بیت‌المقدس اظهار داشت: شهدا سرمایه‌های انقلاب اسلامی هستند و این یک شعار نیست، مسئولان نظام نیز در فرصت‌های مختلفی به دیدار خانواده‌های شهدا می‌روند و ما هرچه در این راه خدمت کنیم، باز هم در قبال فداکاری‌های شهدا و صبوری خانواده‌های آنها کم است.

دیدار مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران با خانواده شهید نوبخت + تصاویر

وی افزود: امور بانوان و خانواده استانداری مازندران در طول سال برنامه‌های مختلفی دارد که بخشی از آنها به سرکشی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران اختصاص دارد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: رسیدگی به مشکلات زنان و خانواده و کودکان را در حد توان انجام می‌دهیم، در استانداری مازندران با نگاه مناسبی که شخص استاندار دارند فارغ از هر نوع جناح‌بندی و حزب‌گرایی، در حوزه زنان حمایت‌های خوبی می‌شود و از طرح‌ها و برنامه‌ها به خوبی دفاع و حمایت و در صورت لزوم پیگیری می‌شود.

دیدار مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران با خانواده شهید نوبخت + تصاویر

قاسمی‌طوسی اضافه کرد: بحث آموزش مهارت‌های زندگی و همچنین توانمندسازی زنان را با کمک اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جهاد دانشگاهی و امور بانوان و خانواده استانداری مازندران آغاز کردیم و موفقیت‌هایی را از جمله در بخش تولید محصول سالم کشاورزی داشتیم.

وی ادامه داد: طبق برنامه، در کشور 6 هزار نفر از این آموزشها بهره‌مند می‌شوند که سهم مازندران 370 نفر است. علاوه بر آن نیز برنامه‌هایی را در ورزش، مشاغل خانگی و کاهش آسیب‌های اجتماعی داریم.

دیدار مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران با خانواده شهید نوبخت + تصاویر

در این دیدار که با حضور نمایندگانی از بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و نیروگاه شهید سلیمی صورت گرفت، همسر و فرزندان شهید نوبخت سخنانی داشتند، همسر شهید که در بستر بیماری است، می‌گفت: «شب 21 رمضان بود که همسرم را با لباس سفید بلندی که بر تن داشت در خواب دیدم، توصیه‌های به من داشت»... «جایگاه شهدا بلند است و جای آنها در بهشت است، ما باید به فکر خودمان باشیم، فرزندانی صالح و پاک تربیت کنیم و تحویل جامعه بدهیم. خدا را شکر می‌کنم که 4 فرزند صالح را تربیت کردم».

فرزندان شهید نوبخت از حضور مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و نگاه استانداری مازندران و همچنین از حضور هیئت همراه قدردانی کردند.

دیدار مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران با خانواده شهید نوبخت + تصاویر

محمدتقی نوبخت سال 61 در عملیات بیت‌المقدس به شهادت رسید. در این عملیات 6 هزار رزمنده به شهادت رسیدند که 270 تن از شهدای مازندران هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار