امام جمعه خاش:

مردمی بودن از ویژگی‌های برجسته امام خمینی بود

حجت‌اسلام «غلامرضا دهقان» گفت: اخلاص و دینداری، مردمی بودن، ساده‌زیستی و احترام گذاشتن به حقوق انسان‌ها از ویژگی‌های برجسته امام خمینی بود.
کد خبر: ۳۴۹۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱ - 03June 2019

مردمی بودن از ویژگی‌های برجسته امام راحل بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، مراسم گرامیداشت سی‌امین سالروز ارتحال امام خمینی امروز در مسجد‌الخلیل خاش برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام «غلامرضا دهقان» امام جمعه خاش اظهار داشت: امام خمینی در سال‌های قبل و بعد از انقلاب اسلامی با رهبری هوشمندانه توانستند پرچم اسلام را بر فراز دنیا برافراشته کنند.

وی افزود: اهمیت دادن به وحدت و یکپارچگی امت اسلامی از دستاوردهای حضور و نقش موثر حضرت امام خمینی بود که با این شاخصه توانستند با دشمنان اسلام و کشور مقابله کنند.

دهقان عنوان کرد: اخلاص و دینداری، مردمی بودن، ساده زیستی و احترام گذاشتن به حقوق انسان‌ها از ویژگی‌های برجسته امام خمینی بود.

در ادامه مولوی «محمدعثمان قلندرزهی» امام جمعه مسجد جامع الخلیل اهل سنت خاش اظهار داشت: تلاش برای نمایش ابهت و اقتدار امت اسلامی و برافراشتن پرچم توحید و کلمه الله با پیروی از سیره و رفتار نبوی و بزرگان دین میسر بوده که امام خمینی به خوبی توانستند این امر را محقق و با طاغوتیان و مستکبران مقابله کردند.

«علی کرد» نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با اشاره به اینکه امام خمینی رهبری شجاع و بصیر و آگاه بر مسائل بودند گفت: امام خمینی با روحیه انقلابی توانستند ابهت اسلام را به دنیا نشان دهند.

وی بیان داشت: بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی با انقلاب و ایستادگی در مقابل مستکبران به تقویت و استحکام ریشه‌های اسلام کمک کردند.

در ادامه «حمیدالدین یوسفی» فرماندار خاش گفت: نهضت حضرت امام و مبارزه با سران استکباری و حاکمان مستبد و ظالم و طاغوتی مشروعیت و جمهوریت و اسلامیت و فقه سیاسی اسلام را به دنیا نشان داد.

وی عنوان کرد: شخصیت محوری امام خمینی در سالهای قبل و بعد از انقلاب و سالهای دشوار دفاع مقدس و ایستادگی در مقابل یاوه گویی‌های مستکبران به اسلام و کشور ابهت و اعتبار بخشید.

فرماندار خاش تاکید کرد: بی‌اثر شدن تحریم‌ها و بی‌توجهی ملت سربلند ایران به زورگویی‌های مستکبران و التماس کردن ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای مذاکره بدون شرط با ایران نتیجه هدایت‌ها و رهنمودهای ارزشمند امام خمینی و رهبری معظم انقلاب است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار