مدیرکل بنیاد شهید مازندران:

تکریم و تعظیم مادران شهدا بهترین قدرشناسی است

«هدایت مظلومی» گفت: تکریم و تعظیم به مادران معزز و مکرم شهدا، بهترین قدرشناسی است چرا که مادران شهدا با تربیت فرزندان پاک و شایسته و تقدیم آنان در راه نظام، زیباترین نوع ایثار را به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۳۴۹۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶ - 03June 2019

تکریم و تعظیم به مادران شهدا بهترین قدرشناسی استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «هدایت مظلومی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران امروز در عیادت از مادر شهید «علی‌‌اکبر اصغرنژاد» اظهار داشت: مادران شهدا در استقامت، صبر و مقاومت بی‌نظیر هستند و این فرهنگ آنان بر گرفته از صبر زینبی است.

وی افزود: مادران معظم شهدا الگوی زنان جامعه ما هستند و امروز آحاد جامعه باید از این شیر زنان پاکدامن و فداکار درس عزت و بزرگی بیاموزند.

مظلومی تصریح کرد: تکریم و تعظیم به مادران معزز و مکرم شهدا، بهترین قدرشناسی است چرا که مادران شهدا با تربیت فرزندان پاک و شایسته و تقدیم آنان در راه نظام، زیباترین نوع ایثار را به نمایش گذاشتند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: سپاسگزاری از عزت و عظمت مادران شهدا یک وظیفه عمومی و امری واجب و ملی است، این عزیزان مدال شجاعت و ایثارگری را با خود به همراه دارند و پرچمدار راه استقلال و آزادی کشور محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار