رزمنده پیشکسوت خوزستانی در گفت‎وگو با دفاع‎پرس:

فرهنگ شهادت لازمه ادامه حیات انقلاب است

حجت‎الاسلام سعدی فرهنگ شهادت را ضرورت ادامه حیات انقلاب دانست و گفت: برگزاری یادواره شهدا و تقویت راهیان نور باعث می‎شود که قطار انقلاب از ریل معنویت و فرهنگ ایثار و شهادت خارج نشود و به سرعت به سمت اهداف متعالی خود حرکت کند.
کد خبر: ۳۴۹۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۰ - 03June 2019

حجت‎الاسلام والمسلمین شیخ «سعید سعدی» از روحانیون مبارز و رزمندگان پیشکسوت دفاع مقدس در گفت‎وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز اظهار داشت: کار در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس از چند لحاظ ارزشمند و تاثیرگذار است.

وی افزود: اگر شما تمام خاک‎های دنیا را در یک آزمایشگاه مدرن به آزمایش بگذارید قطعا هیچ دانشمندی نخواهد توانست تشخیص بدهد که این خاک از کدام کشور و یا سرزمین است چراکه جنس خاک در همه دنیا یکی است اما چیزی که خاک ها را از هم تفکیک و برخی خاک ها و جغرافیاها را مقدس می کند، معنویت و عطر و بوی شهادت است و شما باید عطر شهادت را در بین همه منتشر کنید.

این روحانی رزمنده متذکر شد: خیلی ها دم از وطن پرستی و میهن دوستی می زنند اما خیلی از همین ها را دنبال کنید و از آنان بپرسید که در طول هشت سال دفاع مقدس کجا بودند تا از وطن و خاکشان دفاع کنند.

شیخ سعدی در ادامه گفت: ترویج جریان سازی معروف به دهه شصتی‎ها خیلی مهم است و باید به نسل‎های امروز و فردا منتقل شود. دهه شصتی ها همان نسلی بوده و هستند که برای آرمان ها و ارزش‎ها و وطنشان ارزش قائل بوده و هستند و هر جای این مملکت، جنگ، سیل، زلزله و بحرانی پیش بیاید بی درنگ جز اولین گروه ها بوده که حاضر می شوند و از جانشان مایه می‎گذارند.

وی به نقش و اهمیت رهبری در کشور نیز اشاره کرد و افزود: امام راحل و معمار کبیر انقلاب به خوبی توانست کشتی انقلاب را در اوج طوفان‎های بزرگ به ساحل آرامش برساند و امروز نیز نقش برجسته و تدابیر رهبر فرزانه انقلاب است که همه نقشه‎های شرق و غرب را نقش بر آب می‎کند.

حجت‎الاسلام و المسلمین سعدی در پایان فرهنگ شهادت را ضرورت ادامه حیات انقلاب دانست و تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدا، تقویت راهیان نور، حفظ ارزش ها و رسالتی که بر عهده شما در این نهاد ارزشی است باعث می شود که قطار انقلاب از ریل معنویت و فرهنگ ایثار و شهادت خارج نشود و به سرعت به سمت اهداف متعالی خود حرکت کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار