به مناسبت سی امین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)؛

شب شعر «فراق یار» در بیت تاریخی امام خمینی برگزار شد

شب شعر «فراق یار» در بیت تاریخی امام خمینی (ره) در شهرستان خمین برگزار شد.
کد خبر: ۳۴۹۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۷ - 04June 2019

به گزارش خبرگزاري دفاع‌پرس از استان مرکزی، به مناسبت سی امین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) شامگاه دوشنبه ١٣ خرداد ١٣٩٨ شب شعر «فراق یار» در بیت تاریخی امام خمینی (ره) در شهرستان خمین برگزار شد.

«حمیدرضا طهماسبی» مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان مرکزی در خصوص این مراسم اظهار داشت: در این برنامه که به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) برگزار شد شعرای خوش ذوق شهرستان‌های مختلف استان مرکزی از جمله خمین، آشتیان، محلات، اراک و... حضور داشتند و تعداد ١٠ نفر از این شعرا آثار خود را با موضوع رحلت جانسوز امام عزیز قرائت کردند.

طهماسبی گفت: باید از ظرفیت ارزشمند هنر در مناسبت‌های مختلف استفاده‌های مطلوب و کافی بشود و رشته‌ای مثل ادبیات و شعر شاید یکی از اثر گذارترین رشته‌های هنری است که می‌توان با استفاده از ظرفیت آن مفاهیم عمیق و بزرگی مثل شخصیت بزرگ امام راحل و غم و اندوه از دست دادن این گوهر ارزشمند را نشان داد.

وی افزود: شعرا و هنرمندان عزیز استان هر ساله در سالروز ارتحال امام (ره) برنامه‌های متنوعی را در نظر دارند که یکی از این برنامه‌ها تولید آثار ادبی ارزشمند با این موضوع است که در این برنامه تعدادی از این عزیزان آثارشان را که در قالب شعر تهیه شده بود برای حضار قرائت نمودند.

در پایان از تعدادی از شعرای انقلابی و برگزیده استان تقدیر شد.

شب شعر «فراق يار» در بيت تاريخي امام خميني برگزار شد

شب شعر «فراق يار» در بيت تاريخي امام خميني برگزار شد
انتهاي پيام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار