دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت:

امام خمینی (ره) وجودش را در دین و ارزش‌ها خلاصه کرد بود

حجت‌الاسلام «محمدحسن اختری» گفت: حضرت امام همه وجود خود را در دین و ارزش‌ها خلاصه کرده بود و لحظه‌ای دست از کار و فعالیت برای مردم و خدمت به جامعه برنداشت و همین عامل در کنار اخلاص و بندگی موجب موفقیت در تحقق اهداف و آرمان‌های ایشان شد.
کد خبر: ۳۴۹۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۹ - 04June 2019

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، حجت‌الاسلام «محمدحسن اختری» دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت شامگاه دوشنبه در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و شهدای ۱۵ خرداد در مسجدروضه محمدیه (حظیره) با اشاره به فضایل امام خمینی (ره)، اظهار داشت: امام از ابتدای نهضت تا پیروزی انقلاب و تداوم آن به اهداف و آرمان‌های الهی خود ایمان داشت و بر اساس آن و بندگی خدا بر دشمنان پیروز شد.

وی ادامه داد: از اهداف و ویژگی‌های بارز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران می‌توان به تکیه بر دین و ارزش‌های الهی، تسلیم ناپذیری در برابر استکبار، مردمداری، اخلاص، کار برای مردم و مبارزه همیشگی و خستگی ناپذبر با دشمنان دین و نظام اسلامی اشاره کرد.

این مسئول تصریح کرد: حضرت امام همه وجود خود را در دین و ارزش ها خلاصه کرده بود و لحظه ای دست از کار و فعالیت برای مردم و خدمت به جامعه برنداشت و همین عامل در کنار اخلاص و بندگی موجب موفقیت در تحقق اهداف و آرمان های ایشان شد.

اختری تاکید کرد: امروز مقام معظم رهبری در همان مسیر که حضرت امام راحل ترسیم کرده است حرکت می کنند و لحظه ای دست از اصول و ارزش های دینی، انقلابی و استکبار ستیزی که ویژگی های بارز نظام است بر نمی دارند.

وی بیان داشت: اگر امروز آمریکا و قدرت های شیطانی در مقابل عظمت نظام و انقلاب اسلامی سر تسلیم فرود می آورند و نمی توانند به رغم تلاش های زیاد به اهداف شوم خود برسند بخاطر همان روحیه انقلابی و اخلاص و بندگی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار