مسوول مشارکت روحانیت حفظ آثار دفاع مقدس لرستان:

دوران رهبری امام (ره) برای مردم و مسوولان ما یادگاری فراموش نشدنی است

حجت الاسلام «حسین بیرانوندی» گفت: امام راحل(ره) جمهوری اسلامی را ده سال در میان طوفان‌های سهمگین و حوادث سرنوشت ساز، قدرتمندانه اداره و حراست و هدایت کرد و به نقطه‌ای مطمئن رسانید و دوران رهبری ایشان برای مردم و مسوولان ما یادگاری فراموش نشدنی و ذخیره‌ی بس‌گران بها است.
کد خبر: ۳۴۹۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹ - 04June 2019

دوران رهبری  امام(ره) برای مردم و مسوولین ما یادگاری فراموش نشدنی استحجت الاسلام «حسین بیرانوندی» مسوول مشارکت روحانیت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خرم آباد، با اشاره به سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: رهبرکبیر انقلاب  امام خمینی (ره) از مشهورترین چهره های قرن معاصر است.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) ویژگی های منحصر به فردی داشت که او را از سایر سیاستمداران دنیا متمایز می‌کرد، افزود: در میان چهره های معروف عالم بعد از انبیاء و اولیاء (علیهم السلام) شخصیتی با این عظمت و خصوصیات مثبت و جامع الابعاد و جامع الاطراف سراغ نداریم.

مسوول مشارکت روحانیت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان گفت: مقام معظم رهبری در خصوص شخصیت امام راحل (ره) فرمودند «من عقیده‌ی قاطع دارم که اگر این بزرگوار همه‌ی آن خصوصیات مثبت چون علم، قاطعیت، هوش، شجاعت و اراده را دارا بود، ولی اخلاص و ارتباط با خدا و تنزه از شرک به معنای تجنب از هوای خود و دیگران را نمی داشت به این توفیقات دست نمی‌یافت».

بیرانوندی بیان کرد: خصوصیات امام (ره) استثنایی، ممتاز و بی‌نظیر است هرچه در ابعاد شخصیت ایشان تأمل کنیم این استثنا و امتیاز را بهتر و بیشتر می‌یابیم.

وی با ذکر این مطلب که شخصیت امام تا حد بسیار زیادی به اهمیت و عظمت آرمان‌های او مربوط می‌شد، تصریح کرد: او با همت بلندی که داشت، هدف‌های بسیار بزرگی را انتخاب می‌کرد که تصور این اهداف برای انسان‌های معمولی دشوار بود و می پنداشتند آن هدف‌ها و آرمان‌ها دست نیافتنی هستند.

مسوول مشارکت روحانیت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان خاطرنشان کرد: همت بلند، ایمان، توکل، خستگی ناپذیری، استعدادهای های فراوان و توانایی‌های اعجاب انگیزی که در وجود این مرد بزرگ نهفته بود، در جهت  اهداف مورد نظرش پیش می‌رفت و همه می‌دیدند که آن هدف‌ها محقق شده‌اند.  

بیرانوندی  با بیان اینکه امام خمینی(ره) رهبر، پدر، معلم، محبوب ملت ایران، امید مستضعفان جهان و به خصوص مسلمانان بود، ادامه داد: او عبد صالح و بنده ی خاضع خدا و نیایشگر نیمه شب‌ها، الگوی کامل یک مسلمان و نمونه ی بارز یک رهبر اسلامی بود که به اسلام عزت بخشید و پرچم قرآن را در جهان به اهتزاز درآورد  و ملت ایران را از اسارت بیگانگان نجات داد و به آنان غرور و شخصیت وخود باوری بخشید.

وی افزود: در عصری که همه‌ی دست‌های قدرتمند سیاسی برای منزوی کردن دین و معنویت و ارزش‌های اخلاقی تلاش می کردند، امام خمینی(ره)  نظامی براساس دین و معنویت و ارزش‌های اخلاقی پدید آورد و دولت و سیاستی اسلامی بنیان نهاد.

مسوول مشارکت روحانیت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان اظهار داشت: امام راحل (ره) جمهوری اسلامی را ده سال در میان طوفان‌های سهمگین و حوادث سرنوشت ساز، قدرتمندانه اداره و حراست و هدایت کرد و به نقطه‌یی مطمئن رسانید و دوران رهبری او برای مردم و مسوولین ما یادگاری فراموش نشدنی وذخیره‌یی بس‌گران بها است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار