برگزاری یادواره ۱۳ شهید شهر دوراهک

یادواره ۱۳ شهید شهر دوراهک شهرستان دیر و مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با حضور خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در حسینیه ابوالفضل (ع) این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۳۴۹۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰ - 04June 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام عبدالرضا محمودی نماینده مجمع طلاب استان بوشهر در این آئین اظهار داشت: عزت و افتخار این نظام و مملکت مرهون خون پاک شهداست و باید قدردان شهدا و خانواده معظم آنان باشیم.

حجت الاسلام عبدالرضا محمودی افزود: همه باید درس ایستادگی در برابر دشمن را از شهیدان بیاموزیم و تا زمانی که در برابر دشمن هستیم و از رهبر معظم انقلاب پیروی می‌کنیم، کشور آسیبی نخواهد دید.

وی ادامه داد: شهیدان از جان شیرین خود گذشتند و امروز تکریم و یادبود آنها قدمی در راه انتقال فرهنگ شهدا و ظهور و خشنودی امام زمان (عج) است.

یکی از استادان حوزه و دانشگاه گفت: شهیدان از تمام هستی خود گذشتند و برای دفاع از دین و ناموس با خدا معامله کردند.

حجت الاسلام عباد محمد تبار افزود: یادواره شهدا به منظور تکریم شهدا و انتقال پیام و فرهنگ شهادت به نسل امروز و آینده است و مسئولان باید در انتقال این فرهنگ تلاش کنند.

وی گفت: زنده نگه داشتن یاد شهیدان در جامعه ضروری و امروز جهاد سخت‌تر از گذشته است.

یادواره ۱۳ شهید شهر دوراهک شهرستان دیر و مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) با حضور خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در حسینیه ابوالفضل (ع) این شهر برگزار شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار