برگزاری مراسم سالروز رحلت امام (ره) در خرم آباد

مراسم بزرگداشت و سوگواری سی‌امین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) در خرم آباد برگزار شد.
کد خبر: ۳۴۹۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸ - 04June 2019

برگزاری مراسم سالروز رحلت امام (ره) در خرم آباد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، امام خمینی(ره)، رهبر فقید شیعیان جهان، با درایت و دور اندیشی خود تاب ظلم و ستم رژیم ستم‌شاهی پهلوی را نداشت و با ایمانی محکم و استوار که آمیخته با شجاعت و امید بود، در سال 1342 پرچم مبارزات انقلابی را به دست گرفت.

امام خمینی (ره)، این اسطوره زمان، با سخنرانی‌های روشنگرانه خود در مناسبت‌های مختلف، افراد جامعه را با واقعیت‌های زمان آشنا می‌کرد و افق روشنی را در مقابل دیدگان مظلومان جهان ترسیم می‌نمود. با پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 استکبار جهانی که منافع خویش را در خطر می‌دید، با ترفندها و توطئه های مختلف سعی در ریشه کنی این نهال نوپا داشت و در سال 1359 با اینکه انقلاب اسلامی ایران گام‌های آغازین خود را برمی‌داشت، با تحریک رژیم بعثی صدام جنگ تحمیلی را بر علیه کشورمان راه اندازی کردند.

آنچه که بعد از هشت سال باعث پیروزی ملت قهرمان ایران در دفاع مقدس شد، توکل به خداوند، رهبری‌های پیامبر گونه امام خمینی(ره)، مدیریت جهادی و اتحاد مردم بود.

امروز چهاردهم خردادماه، به مناسبت سی‌امین سالروز رحلت جانسوز امام خمینی(ره)، مراسم بزرگداشت و سوگواری آن امام  سفر کرده، با حضور مسوولین و اقشار مختلف مردم  در حوزه کمالیه خرم آباد، بر گزارشد.

خاطر نشان می‌شود، سخنران این مراسم حجت الاسلام «هاشم نیازی» نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار