نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

نیروی انتظامی یک نیروی قرآنی است

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در آئین اختتامیه محافل قرآن کریم ویژه ماه مبارک رمضان گفت: نیروی انتظامی یک نیروی قرآنی بوده که در طول سال‌ها محافل قرآن در این سازمان تحولات چشمگیری داشته است.
کد خبر: ۳۴۹۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۹ - 04June 2019

نیروی انتظامی یک نیروی قرآنی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام و المسلمین «ابوالقاسم یعقوبی» نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در حاشیه برگزاری آئین اختتامیه محافل قرآن کریم ویژه ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: قرآن مجید کتاب خدای متعال است که به عنوان بهترین هدایت بخش و بهترین راهنمای زندگی ما انسان‌ها اعلام و مطرح شده است.

وی افزود: به شکر خدا بعد از انقلاب اسلامی قرآن در محافل، مجالس، ادارات و نهادها رونق چشمگیری یافته از جمله در نیروی انتظامی که شاهد تحول قرآن در این مجموعه بوده ایم.

وی همچنین تصریح کرد: مسابقات قرآنی، تلاوت و انس با قرآن کریم برای کارکنان و خانواده آنان سال‌هاست که ادامه دارد که امسال هم در ماه مبارک رمضان از انباشت فیض قرآنی، همه عزیزان در این مجموعه بهره گرفتند.

یعقوبی با تاکید بر اینکه قرآن و دولتش عزت بخش و قدرت بخش است، افزود: هر که در سایه و پرتو قرآن زندگی خود را تنظیم کند هم در دنیا و هم در آخرت زندگی اش آبرومند خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی سبک زندکی قرآنی را بهترین قوام و عزت برای انسان ها بر شمرد و گفت: خوشبختانه نیروی انتظامی یک نیروی قرآنی بوده که در طول سال ها محافل قرآن در این سازمان تحولات چشمگیری داشته است.

وی در ادامه ضمن آروزی قبولی طاعات و عبادات کارکنان نیروی انتظامی، افزود: ان‌شاءالله که طاعات و عبادات مورد رضای خداوند متعال قرار گرفته و زندگی‌های ما روز به روز و سال به سال پررنگ تر شود تا بتوانیم در پرتو هدایت های قرآن، خانواده ها را نیز ساماندهی کنیم.

وی در بخش بعدی سخنان خود با اشاره به اخلاقیات امام خمینی (ره) افزود: امام خمینی (ره) یک انسان مخلص و فداکار بود که همه عمرش را صرف نجات یک امت و ملت کرد و ما نیز باید اخلاق، ایثار، غیرت و عزت را از امام خمینی(ره) الهام بگیریم.

امام جمعه بجنورد در پایان یاد آور شد: امام خمینی (ره) مجمع فضائل است که رفتارهای فردی و اجتماعی امام برای همه بهترین الگو و سر مشق زندگی انسانی و اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها